eXTReMe Tracker

25. apr 2006

Muhahaa

Ai, ma olin täna tige. Kohe nii tige, et mõtlesin koju jõudes kohe karjuma hakata. Nelja seina ja nelja koera suunas. Viha kobrutas ja kees. Nii tige olin, et karjusin oma ema peale, kes julges neli korda helistada, et linnas kokku saada. Ilge. Tegelikult midagi erilist ju ei olnudki. Ja see tegigi tigedaks - tavaline päev ja nii sitt. Põrgulised vihastasid mu täna väga-väga välja. Oma mittemidagitegemisega. Lihtsalt istume ja vaatame suu sisse, et äkki on midagi põnevat. Ja mina alustan lauset. Alustan uuesti. Alustan uuesti. Nii umbes seitse korda. Siis saab muidugi osatada, a la ise esta õps, aga kokutab. Ühesõnaga. Ilaklimbid, footbagid ja mõned täiesti off-limits tegelased.

Läksin hoopis poodi ja ostsin endale uued kingad. Neljandas poes istusin riiuli ette maha ja mõtlesin, et enne ei lahku, kui midagi välja valitud. Valisingi. Kui Lne näeks mind, siis ta ütles, et ma olen endiselt veider. Olen jah. Tigedushoos midagi osta ei ole absull hea. Ise olen rahul.

Pärast väikest söögipausi pidin õue rulludega mängima minema, mis kujunes plaaniväliseks aiakraapimiseks. Arvake ära, et töö tegemine on väga rahustav. Sain vähemalt poole oma agressiivsusest välja elada ning teist poolt elan praegu klaveri peal välja. Varsti jääb alles üks ära näritud ja välja sülitatud viinamarja koor. Vat just sellise võrdluse valisin täna iseenda jaoks.

Kordan veel kord: ma olen rahul!

P.S. Mida arvata tüübist - 13-aastane - , kes viskab end klassis pikali, et õpetaja seeliku alla vaadata??? Ilmselt hakkame rääkima poiste ja tüdrukute erinevusest. Kuigi ta kinnitas, et ta sai aru. Äkki saigi? Loodame.
P.P.S. Mida arvata tüüpidest, kes tatistavad 45 minutit üksteise suunas, üksteise peale ning loomulikult saab tatirallist osa ka nende lähinaabruskond??? Ilmselt kirjutame seletuskirjad ja teatame vanematele. Ja kui närvid tõesti läbi lähevad, siis olengi see mõrd, kes politseile avaliku korra rikkumise kohta avalduse kirjutab. See oleks siis muidugi viimane asi, mida sellel töökohal ette võtta. JAMA.
P.P.P.P.S. Mida aravata sellisest inimesest, kes töölt tulles tahab maailmal pea otsast ära hammustada, sest ta saab aru, et see ongi maailm??? Ilmselt teeb see inimene oma tööd edasi ja oma loll-naiiv-blond-idealistlikes mõtetes arvab ta, et mingi ajaga on võimalik mingi osa neist nn õigele teele juhtida või vähemalt panna nad nentima fakti, et nende teguviis on vale.

The End.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne Arvas...

üks on kindel: eliitkoolis te ei tööta.
ja ma võin seepeale isegi natuke õnnelik olla oma poolidiootse klassi üle (tähendab, meessoost osa klassist on idiootne, naissoost osa pole), kes paneb mind kui oma klassikaaslast kahtlema soovis kunagi ülikooli jõuda.

7:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home