eXTReMe Tracker

18. apr 2006

Ilus päev

Täna on olnud ilus päev. Ausalt. Hommikul ei pidanud tõusma, et tööle minna, hoopis koolituspäev taas. Seega sai ajaarvestuse järgi 2 tundi kauem magada. Mis ei takistanud koertel hommikul 5.45 mu ukse taga kraapima hakata, nii et mingist kauem magamisest eriti miskit välja ei tulnud :) Seega üritasin kella poole üheksani neid ignoreerides edasi põõnata ning mingil määral see ka õnnestus.

Ja siis koolitusele läbi hommikuselt sooja ja valgust täis linna. Koolitaja ei olnud just... viisakalt väljendades polnud selline koolitaja, kes mulle meeldiks. Selline vana kooli tädikene, kes heietas päris lõpmatult mingite asjade otsas, mis olid kõigile arusaadavad. Tjah. Igatahes lõppes see kenasti tund varem, kui ette oli nähtud ning mina kasutasin juhust ja külastsin Saastamarketit. Kodukeemia oli kõik otsas. Nüüd on meitel suures koguses Domestost (koerakakaga võitlemiseks), Cifi (kassi jälgede kaotamiseks), Puri (toidujääkidest vabanemiseks) ja Arieli (muruplekkide eemaldamiseks). Ja ma kasutasin pea kõiki neid asju kohe. Mitu tundi sai kraapida. Olgem ausad, põrandaid olen jõudnud juba kaks korda Domestosega üle valada, sest pisikesed rullud jõudsid minu koristet koridori ikka otsast otsani uuesti täis lasta. Nii et koristasin. Vaibad viskasin kõik õue ja kui minust sõltuks, siis nad ei tuleks siia tuppa tagasi lähema kuu jooksul, seni kuni rullud veel meil elavad. Nad nimelt pissivad ainult vaiba peale! Võite ise arvata, millised need vaibad välja näevad... Pök. Koerteallergia hakkab ka välja lööma, aevastan päevad läbi ja nohu on ka väga-väga tugev. Kuigi see kõik võib ka kergest külmetusest olla, mille endale Suurel Reedel kraapides hankisin. Vat nii.

Külm on. Seega kütan üle nädala ahju. Kevad on lahe.