eXTReMe Tracker

23. märts 2006

Punase viilkatusega maja

Paistab mu aknast. Ma olen kahe aasta jooksul, mil ma siin akna all arvuti taga olen istunud näinud täpselt kolm korda, et keegi sellesse majja siseneks või sealt väljuks. Kusjuures seal elavad ka noored inimesed. Tekib küsimus, kas minu detailitundlikkus ja -teadlikkus on kadunud või on tegemist väga omaette hoidvate ja eriti salajaste inimestega? Jah, aga mitte see ei peaks olema hetkel teema. Mis peaks mulle korda minema naabrid?! Ma ju ei tunne ühtki neist, ainus oma tänava inimene, kelle ma linna peal ära tunnen, on putka-mutt. Ah, tema mees ka muidugi mõista. Kõik ülejäänud on vaid hägu. Ühel hommikul nädalakese või veidi rohkem tagasi, läksin bussi peale õigel ajal, st ajal, mil kõik meie tänava lapsed ka bussile kiirustasid. Neid on ikka megalt palju siin! Igast tagahoovist looberdas mõni padja näoga tegelane välja, kes vägisi jalgu järele vedides end Kruusamäe peatusse vedisid. Naljakas. Ja eelmisel nädalal nokatsiga umbka 12-aastane kutt suitsetas peatuses!!!!!!! Arva ära, et pedagoog minus karjus ja põtkis koleda häälega. Üks keskealine tädike pööras ka tema poole ja jõllitas sellise pilguga, et tapab kohe kuti ära. Aga ütlema ei läinud keegi midagi. Pole oma laps, mis siis ikka karjuda, eks. Samas tekkis mus kohe küsimus, et kas see naga ei arva, et tädikesed-onukesed, kes peatuses on, tema vanematega kohtuvad ning neid rõõmusõnumeid kohe teatama asuvad? Sest teatavasti teiste laste kasvatamisega saavad inimesed ju ülihästi hakkama... Vähemalt putka-mutt ju küll tunneb kõiki ja ta kindlasti mainib sellise juhtumi ära...

Sellised mõtted. Töökavade kõrvalt. Ehk siis üks valmis ja kolm veel. Nagu ikka alustasin titadest ja nende omaga sain Hiisjärve ja Avita kirjastuse abil kenasti maha. Avastasin küll, et ei planeerinud aega lugemiskontrollideks, aga see selleks. Kui on läinud suusad, siis mingu ka kepid...

Koolielus, muide, otsitakse meie kooli õpetajat :P Ei soovita soojalt ja oma kohast ka küünte ja hammastega kinni ei hoia. Ohoi, meitel on lastevanemate koosolek tulekul.... :( Töi-töi-töi.

Teen nüüd seda, mida ikka ahastuses: lähen poodi ja ostan natuke Tiina komme, mmm. Ja tutsa-rulludele teen ka pai :)