eXTReMe Tracker

16. veebr 2006

Väsinud ja õnnetu

Appi! Andsin täna koolis kuus tundi, endal ei tulnud suust piuksugi välja. Appppppppppi. Ja homme on taas kaks asendust ehk siis enne kui mina jõudsin minna dire juurde ütlema, et tahan vaba päeva, tuli tema ja andis kenasti teada, et pean kaht tundi asendama... Nuuks. Olen loll ja otsin abi. Häält otsin õigupoolest.

Täna käisime gängiga Miss Englishi (blond one) juures. Vahva. Ta kassi nimi on Kessu! Igatsus tuli peale. Mitte kassi, vaid Kessu järele.... Töi-töi-töi. Ja siis helistas veel õke, kes kutsus nädalavahetuseks külla... Töi-töi-töi-töi-töi. Tahan lennata.

Ja Maksuamet paneb mulle teist õhtut järjest näkku - ma lihtsalt ei saa seda tuludeklaratsiooni täita, sest enne kõngeb lehekülg ära, kui ma asjaga ühele poole saan. Päääääääh.

Tudusse, sest väsimus on nii-nii suur.