eXTReMe Tracker

23. jaan 2006

I´m the Master of Everything

Ausalt, ma mõtlengi nii. Nädalavahetusel oli tupsu juures Tlnas ja oli hästi tore. Sõin meeletult head-paremat, nautisin pereidülli, tudisin kahe vatiteki all, viibisin terve päeva koosolekul ja parandasin seal üheksandike lugemiskontrolle, jõin klassikalist mochat kallite inimeste seltsis. Nii et võiks öelda, et vahva. Ja kui ma täna õhtul koju hakkasin sõitma, siis helistasin Käshile, et olukorda uurida. Tuli välja, et olukord on kontrolli alt väljunud. Ta nimelt emigreerus reedel koos loomakestega, nii et arvake ära, milline see meie mahajäetud majake oli. Täitsa õige! VÄGA-VÄGA KÜLM. Kraadiklaasid olid väga miinuses vesi, vaatamata sellele, et ta oli terve nädalavahetuse jooksnud, ära külmunud... Seega ma veendusin, et olen master of everything. Vedisin hunnikute viisi puid tuppa, kütsin kõiki ahjusid haisemiseni ning sukeldusin keldrisse ja osutusin ülimalt leidlikuks vee saamisel. Mõeldud tehtud, jääpurikad kõlbavad sulatamiseks küll! Seega on kell praegu umbes üks. Vesi olemas, toas juba pluss kuus kraadi ning köögis pluss 4 kraadi. Ma ei jõua ennast ära kiita. Ainuke paha asi on see, et olen magamata, haisen tossu järele ning tunnid on ette valmistamata. Ei suuda leida kuulamisülesannete plaate ja üleüldse on peas mingi segadus - lmselt külmast tingitud - mis ei lase neid ettevalmistama hakata. Oijah.

Ja ma pean ära mainima, lõpuks, et mul on vaieldamatu lemmikukene bloggijate seas ja see on Evelin. Nii tore on noorte ja edukate lugusid lugeda :P

Aga nüüd veel vbiis viimast sigaretti, tunnid ette valmistada, kinnud käest ja tuttu. Ehk siis kell kuus on äratus ja selleks ajaks pean olea uinunud :P

Aa. Päris hea dsõuk täna: üks tita helistas ja küsis, mis õppida on :P