eXTReMe Tracker

26. jaan 2006

Diskobiit, lõnks!

Meitel oli täna klassiõhtu. Ohoi! Eks ole. Esialgu keegi koolis ei joonud ja suitsetanud, aga eks homme ole näha, mida prouad ülemused asjast arvavad, äkki ikka keegi kuskil miskit tinutas või tossutas. Tore oli. Vat nii napisõnaline olengi. Introvertne koleerik nagu ma olen.

Uni taob jalaga selga ja pähe ja muudesse kõikvõimalikesse paikadesse, aga kahjuks on titadel homme kontrolltöö ja ma pole seda veel välja mõelnud. Silly me, eks. Seega unekese arvelt hakkan kohe vorpima. Niikui Vändrast saelaudu hakkab kohe kontrolltööd tekkima :P

Muide, ma muutsin template´i. Mitte, et vanal miskit viga oleks, aga tundus, et vajan vaheldust. Rahu ja vaikus on see, mida me otsime. Selle kas-i sealt eest vaikin maha, sest vastasin juba jaatavalt.

Unise peaga ma igatahes armastan maailma :P