eXTReMe Tracker

2. märts 2006

Sigadused

Tegelikult erilisi sigadusi põrguinglid polnudki jõudnud teha. Välja arvatud muidugi see, et nende arvates on normaalne, et kui õpetaja annab liiga palju õppida, siis nemad tundi ei lähe! Seega põhjuseta puudumised ajavad mu hulluks. See selleks.

Aga mudu oli tore tööl. Ühed lapsukesed pildusid tunni alguses komplimente a la õpetaja, te näete nii hea välja, te lausa särate ja te olete kuidagi kummaliselt rahulik! Heh. Muidugi ei teinud seda põrgunglid :P Lahe oli. Sain muidugi teada, et arenguvestlustest ma ikka mitte midagi ei tea ja puhta valesti neid pidanud olen, nii et jah. Hea, et ma oma entusiasmiga pole vanemaid kooli suuremas koguses peksnud, oleks ikka väga mark küll. See selleks. Homme see-eest üks kodanik ema on taas kutsutud. Mul on tõsiselt hea meel, et mul on päev läbi tunnid, sest ma enam ei jaksa. Appppppi. See laps on täiega idikas ja ma ütlesin talle seda ka. Krdi loll, ise teab, et ma hoian teda nagu sedasammust sellesammuse peal. Päh.

Ja meil on kodus kolm tutsa-beebit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nässu nimelt meitele kolm pisikest vorstikest täna varahommikul tõi! Kui ma töölt koju tulin, siis ta tuli oma põssade juurest ära ja enne tagasi ei läinud, kui ma ka need üle vaatasin. Nii nummmmmmmmmmmmmmmmmmi. Kõik pisikesed olendid on nummid, eksju! Ühesõnaga, pimedad ja piiksuvad piimaneelajad aka rottkoerad, sest nad on just nii suured, et saaksime nad praegu pisikeste rotude pähe maha ärida. Njah.Pehme!!!!!!!!