eXTReMe Tracker

4. juuni 2006

Leonardod ja Jaan

Kolm lugu.
********
Reedel käisime tsikkidega (A., L. ja J.) Maailmas oma hooaega lõpetamas. Sõime ohtralt, jõime mahla ning J. tellis kokteili nimega Leonardo di Caprio. Naljakas. Alkoholivaba, loomulikult! Lõpetasime raudse leedi ja õde Thereza märkidega. Maailm on ilus ja hea.
********
Kolmapäeval, kui noormees puu otsast alla oli kukkunud, lohutasin end Otepää Konsumis Dan Browni "Da Vinci koodi" ostmisega. Ühesõnaga ma ootasin ei tea mida ja sain tavalise krimka, mis tavalisest, tõsi küll pisut paksem ning olgem ausad mittepuänteeritud lõpuga. Võib-oll kunagi kirjutan sellest pikemalt, aga praegu mainin vaid, et esimsed nelisada lehte on täitsa ok, võib põnevusega lugeda, aga siis kind a ammendas end minu jaoks. Fenomei hetkel ei mõista. Leonardo on vahva jne. Vabamüürlus jne on põnev (Jüri Lina ka :P), aga see on ka kõik.
********
Reedel käisin Efqga teatris. Vaatasime Linnateatri suvelavastuse esikat Jaan Tätte "Kaev", lavastanud Indrek Sammul, kunstnik Iir Hermeliin, osades Andres Raag, Allan Noormets, Ursula Ratasepp. Mis ma oskan öelda. Esiteks. Mulle ei meeldi esikad. Teiseks. Mulle vist ei meeldi kommerts. Kolmandaks. Mulle ei meeldi selline suveteater, kus ma ei saa aru, miks etendust õues mängitakse. Olen kriitiline, ma tean, täielikult rikutud. Ma olin ikka veel "Palju õnne argipäevaks" ulmas kinni ja lootused taas mega-giga kõrgel. Ja mis ma siis sain? Külm oli. Istekoht oli täiesti nõme. Läti turistid pildistasid kell pool kaksteist troppe, kes Igaunijas teatrit vaatasid. Nagu ma juba fämilile ütlesin: mulle meeldib väga, kui kaks meest laval filosofeerivad (loe: naistest räägivad), aga miks ma sel ajal külmetama pean???? Ei näinud ma kujundit kujunduses - oli seal neid küll, aga kaasa ei mänginud. Õhupall oli eriti nõme, st tõusev päike. Toores? Loodetavasti. Etendus on igatahes välja müüdud suveks. Kammerlik, becketlik, strindberglik, ibsenlik. Kõik korraga, muide. Ja siis veel Tättelik ka. Taustal heljusid kuklas Tätte laulud. Ei taha sellest käkist hetkel pikemalt kirjutada. P.S. Mulle meeldis point, meeldisid näitlejad, aga... Suvelavastus? Ähäh, ma olen Rooma paavst.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne Arvas...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

8:19 AM  
Anonymous Anonüümne Arvas...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

2:57 AM  

Postita kommentaar

<< Home