eXTReMe Tracker

17. nov 2004

Sürr: lumi

Pahaaimamatult võtan täna telefoni. Kell on 11 (mul oli kell 9:30ks helisema pandud). Magasin loomulikult. Emm helistab. Räägib pikalt laialt. Mainib, et nüüd mul polegi paksu jopet. ??? Oli mu vastus. Ja siis kordas üle. Lumi on õues. Täitsa paks lumi. Käsh läks kell 12 välja, ise sissepakitud nagu jõuluhani. Ehk siis kui tal oleks tarvis pead pöörata, siis see oleks võimatu - ta peaks paterdama terve kehaga. Nii paksult pani ennast riidesse. Mu graafik nägi ette majast väljumist 5 enne 12. Ei jõudnud. Kehvasti, aga juhtub.

Seega: ärge usaldage äratuskelli, ärge usaldage valget lund, ärge uskuge jutte paksudest jopedest.

Btw, eile suutsin Kiisu rünnakut ennetada ja transportisin ta oma toast välja enne, kui ta vihaseks sai. Seega pääsesin hammustusest ja küüntest. Olen ma tegija või tegija :))))))