eXTReMe Tracker

9. nov 2004

Vähem eksperimente, palun

Päeva sõnum just selline. Lihtsalt eksperimenteerimise loengud on läbi saanud - nagu oleks puhtaid loenguid üldse olnudki! - ja nüüd käib üks täielik peedistamine. Põhimõtteliselt hakkan ma vaikselt seda teraapilist lähenemist vihkama, vihkan isegi sellist puhastatud mõtete hääletooni. Jube. Ainus, mida ma sealt saanud olen, on pidev peavalu. Vähem eksperimente ebaturvalises keskkonnas, on minu tänane tagasihoidlik soov seega. Ei väsi ma ennast ka kordamast.

Kiisu laiutab. Käshil ikka paha tuju vist. Mul homme kontrolltöö, jepikajee, selles aines polegi veel ühtki olnud ja alles eelmisel nädalal ju oli mingi kottimine kontrolltöö laadis.

Talveuni kõlab hetkel igatahes vägagi paljutõotavalt, seega valin talveune. Pange palun see lukku.