eXTReMe Tracker

25. okt 2004

20 aastat

Ajalehte lugesin ja lemmikbänd sai 20-aastaseks. Kas pole see mitte imelik??????? Põhimõtteliselt oleks võinud juba neljaselt hakate nende kontserdidel näppu viskama :) Kahju, et see nii ei olnud, aga hea, et vennad ikka punki armastasid. Seega minu "Vennaskond" on umbes 10-14-aastane. Palju õnne, kuigi see kellelegi korda ei lähe, välja arvatud siis need kiibitsevad fännid, kelle ridadesse minagi kuulun. Põhimõtteliselt siis www.epl.ee ja Sergo tänane artikli-poiss. Vähemalt midagi asjalikku on ta nüüd oma elu jooksul ära teinud (ei saa muidugi mainimata jätta ilastavat kelnerit, mis oli ju ka suhteliselt naljakas). Pilt on ka lahe. "Me usume, me usume..." "Ma olen õnn, ma olen armastus. Ma olen Tõnn, su mõttekangastus..."

Kiisu on täna eriti suur. Ma mahun täpselt viie sentimeetri ulatuses tooli peale, ülejäänu on megakassi päralt. Eile vihastasin teda oma toast välja viskamisega. Loodetavasti ta mu tuppa "kingitusi" ahistamise pärast ei hakka jätma.

Käshil on kaks uut lemmiklugu. Meenutavad Tri ja minu lemmiklugu Milvist ("Milvi", esitaja MC Milvi). Et siis juhul kui te veel ei teadnud, siis memm koob kampsi ja botastega ärge jumala pärast käige, sest need ju kuluvad ära (MC Kampsun ja MC Wimpel). Ilmselt saavad päikesehulludki täna neid kuulda, sest Käsh tegi endale plaadi, mida töö juures kuulata :) Tõenäoliselt mõned neist hakkavad teda hulluks pidama ja ülejäänud nõuavad bändi nime, et veel sarnast mussi saada. Give me, give me... Mu lemmikuks on endiselt Radar ja kutsumise laul. Mingi kutse on vist õhus. Õhus on üldse palju asju. Üks mees rääkis seminaris reedel, et ta unistab Pipi lavastamisest suveetendusena ja ta arvab, et sinna peaks ikka jubedad massid kokku tulema. Ma sundisin ennast vaikseks. Sest on ju teada, et õhus olevad mõtted ja eriti need, mida valjuhäälselt välja öeldakse, saavad kohe kellegi poolt varastatud ja teoks tehtud. Võib-olla ongi nii õige. Mis ikka häid ideid niisama õhku jätta? Ikka teoks teha. Suure hoo ja väikese finantsriskiga.

"Kutsu vaid, ma tulen siis, küll näed"

Haa, iroonia näitab ennast. Pean kolmapäevaks "Rehepapi" kohta mingise kodutöö tegema. Arvake, kas seda rampsist saab? Ei saa. Katul on küll olemas, aga annan siiski masside survele järele ja soetan kultusteose enda raamaturiiulisse tolmu koguma :))))