eXTReMe Tracker

8. okt 2004

Teele, teele!

Ja ma ei räägi kurekestest :) Lihtsalt kohe olen bussi peale minemas, et jälle kodust ära minna. Just mõtlesin, et pole augusti lõpust alates ühtki nädalavahetust rahulikult kodus olnud. Korra vist septembris olin maal ja magasin seal poolteist päeva, muidu on pidev mahtra olnud. Homme ja ülehomme siis International Horse Show Saku suurhallis. Täna emmiga väike shopping :)

Ahaa, aga meie Käshiga käisime eile teatris. Ja nii hea tunne oli. Teatritunne. Vaatasime Sadamateatris Kivirähki/ Undi "Romeo ja Julia" nimelist näitemängu. Algus oli paljutõotav, isegi väga hea, aga vahepeal vajus nagu suht ära, lõpp jälle enam-vähem. Seega suhteliselt head näitlejatööd, eriti muidugi onu Reinu osatäitja ja loll-Joosep, kuigi ka teistel polnud viga. Ületasid ennast, mu meelest. Hästi kummaline, aga ma ei suuda pärast seda kunagist Zucco-maratoni enam rahulikult Tuisu-poissi jälgida, automaatselt hakkan tema liigutusi ja kehaplastika detaile jälgima, nii et üldpilt võib kaduma minna :( Aga see muidugi on ka klass omaette. Ja ühte asja panin veel tähele - aastane vaheaeg "Vanemuisest" on mu muutnud veidi tolerantsemaks ühe teatud näitlejanna suhtes. Just eile mõtlesin, et küllap see on küllastumisest. Ehk siis kordub see Olmaru-sündroom: vaatan ja ta muutub igas rollis vastikuks, siis pean vahet (kohe pika vahe) ja avastan ta enda jaoks täiesti uues kvaliteedis, usutava ja heana. Seega on minu teatriskäigu spontaanses pausis, mis tõsi küll lõpuks juba teadlikuks teatri vältimiseks muutus, ka üks positiivne asi ilmnenud. Ja teatri-isu kasvas kõvasti. Järgmisel nädalal jälle Käshiga teatrisse ja ehk saab nt homme õhtul Draamakasse minna, peab vaatama ja uurima. Aga no sellest ma ei räägi, et piletid on ikka rämedalt kallid :(((

Nii, ma nüüd siis minema. Ei hakka näitemängu kohta enam muud eriti ütlema... Või siiski: liiga palju Unti oli selles, Kivirähk nagu kippus kaduma, kusjuures ma olen mõtteliselt neid kahte meest päris kaua seostanud ja mul oli ettekujutus, et nende laadid sobivad hästi, aga ei. Unt on liigselt egoist, et Kivirähki lavastada, arvan ma.

"Elu on ilmeline" Andrus Kivirähk