eXTReMe Tracker

7. okt 2004

Same old, same old

Neljapäev on juba kätte jõudnud, mis tähendab, et nädal on lihtsalt kuhugi kadunud. Polegi nagu teist eriti olnud. Tuli ja läks, jätmata maha midagi, millest kinni haarata. Tavaline nädal ühesõnaga. Ma ei tea, kas nädalavahetus tuleb erinev, võib-olla tuleb. Lähen taas Tlnasse, seekord siis võib mind leida hobuste võiduajamiselt :) Loodetavasti saab palju nalja, nautida head seltskonda ja võib-olla saab end eemale hoida stressemisest, intriigidest, kooliajasdest ja muust pahnast, mis tavapärasel moel aknast ja uksest sisse murrab.

Kontrolltöö oli eile. Miskine kummaline värk, aga rõhun sellele, et vast jagatakse ainult kriipsukesi ja oma kriipsukese peaksin ikka kirja saama. Tulime Käshiga jalgsi koju :) Tal praegu miskine hoog, et kõnnime palju, sööme tervislikku toitu jne. Jube palav oli. See selleks, koju jõudes läksin kohe jooksma, tegin suurema ringi, sest need va mõtted ei tahtnud alguses ära minna. Lõpuks ikka läksid, aga siis sadas vihma ja koju jõudes olin ma läbinisti ligamärg. Aga hea tunne on, kuskilt ei valuta, miskit ketikat ei olnud, lihtsalt puhas rõõm jooksmisest. See siis nüüd nagu koristaminegi mu lemmik-maandamistegevus. Endast asju välja elada on ju tore. Tr. rääkis just ükspäev, et talle on mu haigus külge hakanud - koristab ka nagu vana hull ja kui ikka peale hakkab, siis terve päeva. Muud asjad lihtsalt ootavad oma järge... Huh. Tahaks... Koristada muidugi mõista, aga kahjuks peab kooli minema. Õhtul tahaks teatrisse minna, aga ma ei tea veel, kas piletkasid on. Loodan, et ikka joppab. Ja loomulikult on seda mõttetut nädalat saatnud pidev süüdiolek oma ühiskondlike kohustuse ees... :( Ja lakkamatult on peas trummeldanud kena raamatuke, mida üritan igal vabal hetkel lugeda, sest muidu ju lihtsalt ei jõua arvestuse ajaks seda läbi. Varsti läheb hulluks rabistamiseks, mis tähendab seda, et loen täiesti suvadest kohtadest suvalisi lauseid ja annan neile enda jaoks mingi tähenduse. Teen näo, et raamat on läbi :)))

Uni on, aga lähen ikka kooli... Tavaline nädal ühesõnaga. Ahjaa, Kessu saatis kaardi :) REMi piletit mul veel pole ja vist ei osta ka. Ma ei viitsi investeerida ja siis avastada, et pean neljapäeval vara juba Trtus olema :((( Seega alone ja naudin siin head muusikat. Ilma laivi ja ekstra-ordinary co-publikuta.