eXTReMe Tracker

28. märts 2005

Keskmine

Keskmine esmaspäev täna. Poppi ei tee, sest õppejõud teatas, et tal on püha. Teine ülestõusmispüha. See selleks. Pole küll kunagi kuulnud, et mõni õppejõud seda püha peaks, aga ükskord on ikka esimene kord ja kui siis ei pea kooli ka minema, on kõik väga hästi. Esmaspäevad on nagunii alati Eesti asja päralt olnud. Aga kuna ma eelmisel nädalal ajasin Eesti asja suisa kolmel päeval, siis jätan tänase vahele. Hullutasin siin hoopis inimesi ja nüüd võtan hoogu, et õppima hakata. Et ikka keskmiselt. Ühesõnaga.

Keskmise kinnisidee on muidugi eilsest Eesti Teatri Aastaauhindade galalt. Keskmised tüübid olid mu lemmikud. Lavakate kõrval muidugi, sest noh, nemad on alati kõige lemmikumad. Pehmed ühesõnaga. Suhteliselt ootuspäraselt said need auhinnad jagatud. Võib-olla ainult Ojasoo üllatas. "Juliast" on muidugi igast asju räägitud, aga noh... Tegelt, mis ma ikka räägin, ma pole ju näinud - teatri nädalavahetus Tlnas jäi Eesti asja tõttu ära. Ja Toompere juuniorist ma ei räägigi. Kloune ja piinatud geeniusi on ka vaja. Mine võta kinni, kumb tema on :P

Nüüd siis otsima. Midagigi. Ehk siis homset ootama.