eXTReMe Tracker

9. märts 2005

Sacer Ludus

Ma ei viitsi seletama hakata, mida selle all teised on silmas pidanud, tõesti ei viitsi. Aga probleem iseenesest on vägagi huvipakkuv. Tean, et olen nii umbes sajandi võrra hiljaks jäänud - jälle on rong läinud - , aga... Ühesõnaga, seal on midagi ja sellele "midagile" eelneb omakorda "midagi". Midagi, mida ei saa defineerida ja tõestada ning samas ei saa selle mitte-olemist samuti tõestada. Ehk jõuame tagasi sinna, kus oli Voltaire (mine tea, äkki oli keegi teine enne teda ka?): kui Jumalat ei ole olemas, siis tuleks ta leiutada. Minu lemmikväljend, selles ongi mu meelest kogu olemise mõte. Kui pole olemas, siis tuleb ta luua - ma ei tea, miks, aga tuleb. Lohutuseks? Eesmärgistamiseks? Mõttestamiseks? See selleks. Aga: miks kasutatakse klassikute väljendeid viiteta? Kretinism, sest enamik sõnu ei ole patendeeritud :P

Selline hommik siis. Ja selliseid on palju olnud. Õhtuid ja öid samuti. Ja tuleb veel. Asko Künnap ütles OPis, et ta usub, et igast reast saab kirjandus, kui selles on mingi üldistus (ehk katse siis universialiseerida???). Kulunud mõte, aga "mõte" on sees. See selleks.

Fragmenteeritus järjekordselt päeva märksõnaks.

Ja ma ei saa aru, kas ma siis leidsin midagi, mida olin otsinud või oli see kõigest üleväsimuse ja eelneva päeva deliirium. Eks näeb. Kui näeb. Tajub ja tunneb :P

Sirbis on A. Noormetsalt üks väegade hea artikkel NO99 kohta. Välja arvatud lõpp. Stiilist väljas, aga muidu just see, mida tänasesse päeva oli vaja. Just see, mida NO99 vajab. Aitäh.

Hooli-hooli-hooli.

Btw vihkan usse!!!! Igasuguseid - reaalseid ja virtuaalseid. Hetkel aktuaalsed need viimased (kuigi ma pole kindel, kas mitte kiisu ja Nässu kaudu ka need reaalsed aktuaalsed pole... peaksid vist olema).

Ära usu kedagi.