eXTReMe Tracker

6. sept 2006

Käsi valge

Selle aasta esimesed hinded on pandud. Nagu ikka - viied ja viiendikele. Väike kiirustamise ülesanne, millega nad hakkama ei saanud, aga mis ma neid ikka peedistan. Seda enam, et kaks neist olid nii häpid, et viied said ja kolmas, noh, tema ongi läbinisti viieline :) Nii et olen siis nüüd heateo teinud.

Endale olen kindlasti ka halba teinud, sest nii kui ütled kellegi kohta hästi, on kohe jama majas, nii et homme siis lõpuklassiga seda oodata. Nojah. Planeerin seega neile rohkem tegevust :P Nad on ikka nummid, kaks tundi pidasid mu heietusi vastu :)

Ja ma ei hakka üldse rääkima, et kolmapäev peaks olema hea päev, sest oma mürsikutega tundi pole... See-eest on kõigil teistel nendega tunnid ning kahjuks leiavad nad mu ikkagi üles. Ei aita see, et vaheruum lukku keerata... Faaaak. Mürsikud on... Mürsikud. Homme seega tuleb klassijuhatajatund, mille sisuks on: 1. räige sõim, 2. räige sõim, 3. räige sõim. Ehk siis iga asja eest. Või siis teine variant. Räägin sellest ainetunnis, sest siis nad kuulavad mind hea meelega... Lootes, et ei pea ööseks kooli jääma mind kuulama :) Oijah.

Tänase päeva kontosse kuulub ka käsk teha valmis kaks iseloomustust... Üks noormees käis eile oma komisjonis ja peab hakkama ÜKT-d tegema... Njah. Map saa aru... Kas olen ma ebanormaalne, arvates, et ei peaks mitte 14-15-aastselt sellist elu elama või on ikka probleem neis... Krt, ma nende vanuses olin juba gümnaasiumi teises klassis. Mitte ei saa. Ja neid ei aita, kui ma räägin, kuhu ma olin selleks ajaks jõudnud... Patt. Aga mitte veel matt. Lähen läbi halli kivi, kui vaja ka läbi solgitorude. Otsustasin juba ära, et 18-20 peab neist järgmisel aastal kooli lõpetama, seega hakkan selle nimel tööle.

Muide, ma armastan oma ametit ja titasid kah.