eXTReMe Tracker

6. märts 2007

Red Dot

Just-just. Käsh koristas pühapäeval tuba, st kraamis riiulitest poole pööningule, 1/100 prügikasti ja mõned plaadid maandusid minu toas. Ma arvan, et mul on täiskomplekt Jää-äärt ja igasuguseid boilereid, mis antud välja 3 aastat tagasi. Ainuke, mis minus huvi tekitas, oli plaat, millele püüdlikult markeriga peale kirjutatud Heatuju 1. Siin on umbes 20 Red Hoti lugu. Alates "By the wayst" ja lõpetades "Venice Queeniga". Ma arvan, et tänase muusikavalikuga pole probleeme :) Hea tuju on garanteeritud.

Hea tuju vaatamata sitaämbrile, mis täna on põrguinglite poolt mulle pähe kallatud. Ma ei saa aru, mis neid vaevab, nad ei möirga, ei jutusta, ei jookse, aga ometi on asjade tehtud saamisega probleeme. Ma ei taha sellele mõeldagi. Vastik-vastik-vastik.

"The world I love, the dreams I have... Come and tell me, when it´s time... Time do change anything I knew, how about you?Sweet talk, but don´t... Can´t stop the spirit that I need you..."