eXTReMe Tracker

5. märts 2007

Jei! Valimisreklaamid lõppesid!

Et siis loetud minutit tagasi lõppes kogu valimistrall. Valimispäevgi on läbi saanud. Minu hääl - antud Tartu kaubamajas kõrvale tõstetud valimiskasti (kas seda ikka arvestati?) - läks IRLi esinumbrile minu piirkonnas. Jääme ikka traditsioonide juurde, eks :) Igatahes kandidaat, kellele ma hääle andsin, on riigikogus. Nii et siis läbi see trall mõneks aastaks.

Ei viitsi pikalt valimistulemusi analüüsida, küll aga jõudsime saadet "Valimiste õhtu" vaadates arusaamale, et nii palju nalja pole televiisorist ammu näinud. Ridamisi panid ETV reporterid intervjueeritavatele ära. Nt see vaesekene IRList, kes Paidest intervjuud andis ja ütles, et eelistab peaministrina Ansipit ja siis Kaileen (jaa) küsis, et kas Laar ei sobigi... Muid sarnaseid kärnu oli veel. Naera puruks ennast.

Nädalavahetus on olnud. Ja läinud. Eile ei teinud midagi. Ahjaa, vaatasime filmi suitsetamisest, päris tore oli, kuigi pea valutas ja suitsu isu tuli pidevalt peale :P Ja Da Vinci koodi vaatasin ka poolenisti, siis tudisse. Reedest ma ei räägigi. Olümpiaad oli, nii et jõudsin koju pärast kümmet õhtul. Väga väsinud ja näljasena. Blaah.

"Roostevaba mõõk" sai läbi. Lugemiskontroll tegemata :( Küll kunagi teen, kui häda mu kaevu ajab...

Öö.