eXTReMe Tracker

11. veebr 2007

Sa elust rõõmu tundma pead.


Ühesõnaga võtsin töölt ühe plaadi kaasa. Tanel Padar nüüd õpetab, mida täpselt tuleb tunda ja kuidas õigupoolest oma elu elada. Mnjah.

Rämevahva nädalavahetus on olnud. Magamine ja söömine. Ninapühkimine ja kütmine. Õunad ja õunapirukad. Laiskus on nii suur, et ei ole ajanud kahe päeva jooksul õue. Nii võiks küll ju elada, onju.

Homme algab järjekordne töönädal. Ülemus kutsus meid reedel kokku ja jagas meelespead, et mida alluvad peavad tegema. Jube närviliseks tegi see, sest ma ei saanud üldse aru, miks see värk nii kaugele läks. Selles suhtes, et ma saan aru, et keegi on üle lasknud ja nüüd peame neid tulemusi kuidagi nullima ning täiskasvanutega on seda lihtsam teha kui lastega. Eeldades muidugi, et oleme kõik teovõimelised ja -tahtelised. Ma küll olen, kuigi ma päris täpselt ikka ei ole veel aru saanud, et kuidas ja millest see värk tekkis (mitte et see oluline oleks, aga ma tahaks alati teada põhjuseid, mitte ainult tagajärge, onju). Ebameeldiv olukord oli, aga mis teha. Seega oleme alates homsest kahekesi korruse korrapidajad. Jajah, just nii. Kaks inimest korrusel, st 6 inimest korrustel. 3-4 sööklas, 1 garderoobis. Mis tähendab, et 10-11 inimest+ teise korpuse omad, on iga päev kuskil valves. Ma ei saa aru, kas meil on midagi suurt lõhutud või mis?!Huh.

Aa. Aga ma lugesin vahepeal Raimond Kaugveri raamatuid Riiulis oli mingi 700-lehene "Kolm romaani" ja ma lugesin need nüüd läbi. Lihtsalt selline õhtune lugemine. Et oleks midagi teha. Tahtsin küll rampsist miskit põnevamat tuua, aga no ei leidnud midagi põnevat. Raamatupoes käisin ka ja sealt ka ei leidnud midagi. Oh. Kusjuures ei ole ära lugenud kõiki raamatuid :) Kessu rääkis midagi ühest raamatust, mida poes nägin, aga mul ei tulnud meelde, et kas see oli põnev või mitte.

Ja ma olin täna rämetubli, koristasin ja pesin pesu. Kõik pesu pesin ära. Valetan. Ma jõudsin juba riideid vahetada, nii et on küll musta pesu :) Pluss mudugi see, et koristasin oma korvikese ära ja avastasin, et mul oli 4 poolikut näokreemi - vanaks läinud ja prügikasti -, 12 väljaveninud patsikummi - samasse - ja terve posu uusi patsikaid. Miks ma neid siis neljapäeval juurde ostsin?

Viisaastakuplaan minna vaheajal Rootsi on töös. Isegi tean juba, millal ja millega. Endiselt on buss tellimata, aga arvutasin umbkaudselt välja, palju see muusika maksma läheb ehk siis kokku 2300 krooni, mis on ikka nats palju, aga samas jah. Palju me ikka reisime koos. Selline lugu siis.

Kessuga läks teravaks. Või noh. Tegelt ta sai ametikõrgendust - kujutate ette, et koolis on võimalik karjääri teha?! Ja siis ma nokkisin ta kallal. Igatahes on nüüd asi vast selge ja ma enam kohatuid nalju ei tee. Aeh.

Ära.