eXTReMe Tracker

4. okt 2007

Õpsidele pappi!

Just seda ma täna tõin. Õpsidele pappi. Käisin K.-kesega K-Rautas ning sealt sain terve rulli kõige paremat ehituspappi. Jajah. Kui preemiat ei maksta, siis anname lihtsalt papijupid kätte ja igaüks võib endale vajalikud rahatähed valmis joonistada :P

K.-kesega poes. Kõigepealt pole teenindajat, K.-ke teeb kõva häält ja iroonilise märkuse ning üks kärutav meesterahvas on nõus meid papini eskortima. Kohale jõudes arutan valjuhäälselt, et kas see papp ikka sobib. Kahelt poolt möödub noor meesterahvas, kes mõlemad korraga vastama hakkavad.

Mina: "Kas see papp värvi ka kannatab?"
I mees: "Ikka kannatab, see ju ehitusele mõeldud."
II mees: "Imab niiskuse endasse ja värv jääb peale."
Mina: "Hahaa, kas ta imab kohe palju vä?"
I mees: "Einoh, mis palju, selle vee, mis värvis on, imab sisse."
II mees kaastundlikult: "No see ikka oleneb värvitüübist, et mida te sinna peale panete."
Mina: "Kas guašše ja akvarelle kannatab?"
K.-ke naerab rämekõvasti, mehed maigutavad nagu kalad kuival, mina korjan piinlikkustundega papirulli ja löndin kassasse.

Papp on olemas, päevaks ettevalmistused tehtud ning loodetavasti ei maga ma homme sisse ning olen kenasti 7.30 koolis valmis oma lapsukesi toetava sõnaga vastu võtma :) Käisin Selveris veel viimaseid värke ostmas ning seal olid kogemata kombel laadapäevad alanud. Rääääääääääääme, aga ei taha hetkel detailidesse laskuda. Küll aga saab sealt odavalt pesureste ja koeratoitu :P

Tänan tähelepanu eest.

P.S. Minu üliukool peab juba mitu päeva sünnipäeva. Mingi hull ETV-s mängitas kiunuvat ja kribitud plaati. PIIIIInlik!!!!

Sildid: ,