eXTReMe Tracker

1. okt 2007

Kähkukas lapsevanemate teemal

Meil oli lapsevanemate koosolek täna. Kiirelt sellest. Mmm. Kiirelt läks. Üldkoosolek 50 minutit ja klassikoosolekul oli 45 minutiga teemad 3 korda läbi käinud. Siis kordamine, küsimused ja siis igaühele isiklikult väike tagasiside.

Päris väike kitukas klassijuhataja olen, aga mis sest ikka. Mu töö ongi lapsevanematele tagasisidet anda ehk siis rääkida asjadest, millest muidu ei räägi (sellised pisikesed närimised, mida koolis tüütuseni ette tuleb). Mida ma tegelikult öelda tahtsin... MA EI OLNUD TÄNA VIIMANE ÕPETAJA, KES LAHKUS. Esimest korda sain minema nii, et keegi oli veel majas. C. oli see keegi. Ma ei tea, millest ta rääkis, aga see polegi oluline. Ilmselt jäi mul oma vanematele üht-teist rääkimata, aga las siis olla.

Mina olen rahul. Kohal oli 2/3 vanematest :) Põrguinglid lõpetavad juunis.

Sildid: