eXTReMe Tracker

3. okt 2007

Töölepingust (migreen jätkub)

Kui inimene töötab omavalitsuse või riigi palgal, kus on konkreetselt fikseeritud astmepalk, siis ei peaks kunagi tekkima küsimust, et palganumber on segane. Täna hommikul võttis sekretäri juures olev töölepingulisa mul silme eest mustaks. Nimelt ei saa ma aru, mille eest ja kui palju ma palka hakkan saama ning millise tariifi alusel. Loomulikult on mu otsene tööandja kaheks päevaks ära sõitnud ning ma ei saa seda temalt ka küsida. Läheb tõesti nii, et vaene sekretär peab minusuguseid silme eest mustaks minevaid tüüpe veel mitmeid taluma.



Ma ei ütle midagi pahasti, võib-olla on kõik õige, aga kuulge, kas on RASKE välja trükkida, kui suur on koormus??? Ja mitte nädala lõikes, vaid kuu lõikes??? Kui tabelit ei oska teha, siis võib loetelu ka olla, aga selline, millest ma aru saan...



Teate küll, arvud, puhas matemaatika, loogika ja kindlustunne, et palgapäeval, mil sa maksad pangale päris suure osa oma palgast, jääb miskit sulle siiski ka järgmise palgapäevani Konsumis, Selveris, Kaubamajas, Viru Keskuses, Sebes, SASis ja mujal kulutamiseks?



Ükskord ma jätsin töölepingule alla kirjutamata ja kõndisin sellega sekretäri juurest minema. Siiani pole mu lepingut kaustas! Kedagi ei kottinud. Huvitav, kas sel korral kotib?



Who cares besida me? Anyone?!



Tsiis, ma olen ikka loll :(

Sildid: ,