eXTReMe Tracker

26. dets 2007

Jajah, ma teen ju tööd

Kui enamikel inimestest hakkavad jõulud läbi saama ning paariks päevaks saab söögi-televiisori-veini rutiinist välja tulla, siis meite pere jõulud saabuvad alles täna. Või õigem oleks öelda, et täna jälle. Kogu gäng saabub täna maale ema-isa juurde, st palju tittesid, vendasid, õde. Inimeste konsentratsioon saab päris suur olema. Nii suur, et lapsed on juba praegu pisut väsinud, vanaema katkub juukseid ning vennal on 3 raamatut neljast varutust läbi loetud.

Ahjaa. Mina pole kirjutanud ühtki rida. Olen otsinud välja - jälle - hunniku materjali, mõlgutanud mõned mõtted (naerukoht onju) ning pisut paanikasse sattunud. Õnneks on suurel hulgal rasvasel toidul võime uinutada minu valvsus. Küllap homme koju jõudes jõuab panic attack täiega kohale ning siis... Noh. Siis olen sunnitud üht-teist kirja panema. Mitte et ma ennast ei usaldaks. Ma lihtsalt olen sunnitud oma töö lõpuni tegema. Alati olen teinud. Kas või viivitusega, aga siiski. Nii et. Küllap. Ma siis. Ükskord. Teen. Tööd.

Nii. Kanal 2 oma totrate TOP50 saadetega tekitas migreenihoo. Ostke endale mõni muu erakond saateid kommenteerima.

Nagu meil päevade kaupa karjuti: "Ilusat jõuluaega!"

Sildid: ,