eXTReMe Tracker

29. märts 2005

Jälle üks ristike kirjas

Ma ei saa aru, miks iga kord, kui miski saab tehtud, on tunne, et nüüd võib rahus puhata, chillida vasakule ja paremale ja keskele ja siis vasakule ära? Et teed plaani, graafiku jne, siis täidad seda nii minimaalselt, kui üldse on võimalik, tõmbad pisi-pisikese, peaaegu nähtamatu ristikese ühe vähetähtsa asja juurde ja siis tekib endal tunne, et nüüd olen millegagi hakkama saanud ja olen ära teeninud ühe vasakule ära chilli?! Ebanormaalne. Aga just selline tunne on praegu. Sai mingi täiesti tähtsusetu referaadikesega maha - isegi pinget polnud selle tegemises! - ja nüüd siis naudin justkui väljateenitud puhkust. Mandumise tippu näitab muidugi alati kollase ajakirjanduse lugemine. Ma tean, et ühelt poolt on see vabandusmehhanism - ma lükkan edasi mingite teiste asjade tegemist ja loen mingit mõttetut staffi a la ema-isa läksid Inglismaale tööle jne. Teisalt aga on see siis see juba mainitud välja teenitud puhkus. Sest seda puhkust ei ole võimalik kuidagi teistmoodi veeta, kui kõik ülejäänud ajalehed on juba läbi loetud ja on-line toimetajad on laisad nagu porikärbsed ja miskit uut ja huvitavat üles ei pane! Põhimõtteliselt olen nüüd jõudnud taas kord selleni, et loen mingit mõttetust, et üldse lugeda. Aga see ei aita. Endiselt lähevad kõik tähed lugedes ja kirjutades segamini, laused on anglo-ameerika päritolu ja ülesehitusega. Krt, ma ei saa aru, miks peab kõik huvitav inf olema inglite keeles ja täis lükitud mitte nii huvitavaid kõrvalepõikeid ja hõikeid?! See selleks. Ei saa sellele retoorilisele karjatusele nagunii mingit adekvaatset vastust, seega enam ei küsi selliseid asju.

Keegi on mingi täiesti haige playlisti koostanud, aga ei viitsi siin midagi muuta ka. Nirvana, Elvis, Blur, Lenny, Louis, Weezer tulevad suvalises järjekorras. Praegu on unknown artist also known as Elvis ja laulab pehmest armastusest. Näh. Ja nüüd Weezer laulab laulukest "Say it ain´t so" ja see meenutab mulle selle ära kulunud plaadi pealt pärit lugusid. Neid, mille esitajateks on osalt Els ja osalt unknown artist, kes eelistabki olla tundmatu ehk siis keda ma ei suuda identifitseerida. Ah. Parem vaatan spordiuudiseid. Midagi maist vähemalt. Seotud ülima meelelahutuse ja vaatemänguga. Igatahes tuleb meitel täna siin üks uue arvuti õhtu. Et saaks juust jälle kuskile mujale minna ja uus arvuti ennast näidata :P