eXTReMe Tracker

13. juuni 2005

Post, post, traat

Terve nädalavahetuse on kummitanud see lugu, kuidas tehakse selja peale ülevalt alla post-post ja siis ristipidi traat-traat ja siis kõdistatakse, karjudes samal ajal elekter. Enriko isa tegi seda pojule selja peale ja siis jäigi kummitama. Poju täna tuli ja üritas mulle kõhu peale seda teha, aga tal oli meeles umbes fraas oss-oss, kõdi-kõdi. Armas.

Tegelikult ma olen umbes kolm-neli tundi blogge lugenud. Nende omi, keda tunnen ja nende omi, keda ei tunne. Küllastus. Aga suvine tunne :) Igal suvel on saanud seda teha, nii et võib tänase öö põhjal öelda, et suvi on alanud. Kui seda vihma nüüd ainult ei oleks. Kui neid võlgasid koolis ainult ei oleks. Vahet pole tegelikult. Suht tshill on, nii et ei põe. Saaks ainult HTMi inimestega ka kõik sel nädalal korda - nii paberimajandus kui ka muu majandus. Siis võiks juba suve nautida. A küllap saabki, sest noh, ma ju teen endast oleneva, et saaks korda ja teised vast ka. Vähemalt Sa küll :P

Eelmisel nädalal sai Katuga kõvasti koolitööd tehtud, aga valmis ikka ei saand :( Nõrgaks oleme jäänd. Ei jaksa enam järjest panna 24 hashi, tahaks vahepeal magada, süüa, pläkutada ja tegeleda saja muu asjaga. Tehtud ta saab, nii et pablat pole vaja.

Tööst rääkides: ei meeldi mulle see mõte. Mõte tööst on hea, üli-giga-mega ja tööle tahaks minna, aga noh... Natuke tahaks tshillida ja siis alles. Mitte kohe ühesõnaga. Tahaks umbes nagu mingi augustist või nii. Tahaks titade juurde ja siis tahaks maale ja siis tahaks Kessu juurde ja siis tahaks lihtsalt kodus olla ja raamatuid lugeda. Neid, mida pole aasta jooksul jõudnud lugeda ja neid, mida pole viitsinud lugeda. Vat nii.

Aa. Läti sigaretid. Ruulivad. 70 santiimi maksab pakk Camelit! Huvitav, millest see Läti riik oma pensione ja piimaraha maksab, kui neil suitsud nii odavad on? Eekudes siis miskit üle 16 krooni. Võrdluseks teadis ema rääkida, et Eestis maksab Camel 26.50. Ma olen vist pidevalt 23ga saand kätte ja nüüd viimasel ajal 25ga. Tjah. Huvitav-huvitav. Aga Lätis on ju üldse kuidagi rohkem ja odavamaid asju. Selline subjektiivne hinnang siis. Ainult riideid ei tahaks kunagi nende juurest osta, need on siuksed imelikud. Võeh. Judinad tulevad peale, kui mõtlen sellele.

Aitab küll. Uks kinni ja tuttu-tadaa.