eXTReMe Tracker

9. aug 2007

Tere tulemast!

LAupäeval sõitsime maale. Autos oli kuus inimest. Õigupoolest 3 alaealist ja 3 täiskasvanust, aga et J.-Lo võtab sama palju ruumi kui mina, siis ikka 6. Tore. Fine oli see, et empsi sünnaks sai laud kaetud umbes 10 minutiga :P Eriti kihvt oli muidugi minema põrutada :DDD

See selleks. Ma peaks nüüd ütlema, et maal on mõnus, aga ei saa seda teha. Maal on kohutavalt masendav. Siin ei ole muud teha kui süüa, magada, võib-olla undki näha. Kui tsiteerida klassikuid, eks. Olengi nende loetletud tegevustega oma aega sisustanud. Sekka koristamist ja ühel päeval päevitamist. Ja kakanalju tuleb Emma-beebi tõttu päris mitu korda päevas. Nii et siis süüa, magada ja... Noh, nagu see ikka käib.

Maal on üks evil asi veel - laiskus. Mitte ei viitsi riideid vahetada. Mitte ei viitsi õppida. Mitte ei viitsi kuulata kellegi soigumist.

Ei, maal on mõnus.

P.S. Tere tulemast silt on muide bussipeatuse peale maalitud iirlaste poolt, kes siin suve alguses ringi möllasid. Arvake ära, et olen praegu kohbaliku seltsimaja-raamatukogu trepi peal raamatukogu-nimelises wi-fi võrgus. Oi, mulle meeldib Eestis elada! Kuskil mujal ei saa nii lihtsalt netti... Ja seda veel tasuta. Ole ainult mees ja tassi oma läpu kaasa!

P.P.S. Krisikene teatas, et proua ülemus tegi mu uue kolleegiga lepingu!!!

Sildid: ,