eXTReMe Tracker

5. okt 2007

500. kiixuva postituse teemaks on...

Mulle, kes ma olen saanud põhjaliku ja parima hariduse, mis Eestis kirjanduse alal saada annab, on blogides ringlev raamatute nimekiri plinkiv punane nupp, millele olen tahtnud juba esimesest korrast peale, kui sarnase postituse leidsin, vajutada. Täna on see päev, mil ma selle nalja ära teen. Viide on viimasele blogile, kus seda teemat kohtasin.

Siin on 106 raamatut, mida saidil Library Things on kasutajate poolt kõige rohkem märgitud „mitteloetuks”. Rasvasena märgin, mis on loetud, kursiivis need, mida alustasin, aga ei suutnud lõpetada ja kriipsutan läbi need, mis ei meeldinud.

Jonathan Strange & Mr Norrell
Anna Karenina - mu teismeea lemmikraamat
Kuritöö ja karistus - mu teismeea kuumad suveööd
Catch-22
Sada aastat üksindust - ülikool algas
Vihurimägi - käisin ükskord ka pedas
Silmarillion - ma olen üsna kindel, et mul on see raamat kuskil olemas, aga mitte ei tea, millest see räägib
Pii elu
Roosi nimi - see raamat on mul muide riiulil ja ootab juba päris pikalt, et ta uuesti ette võtaksin
Don Quijote - oi-oi, milline haiglane huumor, aga teismeeas oli tore :P
Moby Dick - igavuse tipp!
Ulysseus
Madame Bovary - jajah, elu on üldiselt üsna traagiline ning surm inetu (mida ma Emma Bovary sarnastest naistest arvan, on teine teema)
Odüsseia
Uhkus ja eelarvamus - mhmh, olid ajad, olid majad; õrnahingelistele, aga tegelikult: rämeeeee, igav st
Jane Eyre - mina sain suureks!!!
Lugu kahest linnast (või oli eestikeelne pealkiri “Kaks linna”)
Vennad Karamazovid - mina ei tea, aga mitte ei läinud, võib-olla nüüd juba läheks...
Guns, Germs, and Steel: The Fates of Human Societies
Sõda ja rahu - enough is enough! kaua võib ühest asjast jahuda?
Edevuse laat - vt "Uhkus ja eelarvamus"
Ajaränduri naine
Ilias
Emma - vt "Edevuse laat"
Pime palgamõrvar - jälle raisatud aeg, sest ma ei mäleta midagi...
The Kite Runner
Mrs. Dalloway - ajee, siiani kuulen kõrvus Leena Kurvet-Käosaare häält, kui keegi mainib mrs Dallowayd.
Suured lootused - vt "Emma"
American Gods
A Heartbreaking Work of Staggering Genius
Atlas Shrugged
Reading Lolita in Tehran : A Memoir in Books
Memoirs of a Geisha
Middlesex
Quicksilver
Wicked : the Life and Times of the Wicked Witch of the West
Cantenbury lood - oi, gümnaasium oli lahe!!!
The Historian : A Novel
Kunstniku noorpõlveportree - kasutu aeg, miks ma üldse loen?
Armastus koolera ajal - vt eelmist
Hea uus ilm - vt eelmist
The Fountainhead
Foucault pendel
Middlemarch
Frankenstein - oi, Kessuga oli tore koos teadust teha!
Krahv Monte Cristo - mhmh, nutsin ojadena ja seda raamatut ei taha küll enam uuesti lugeda, isegi film tekitas viha, sest ilus asi oli ära rikutud...
Dracula - vahva mõttetus
Kellavärgiga apelsin - üks jõhker, aga muljetavaldav raamat, jälle Kessuga seotud ning öökapil alati olemas (ei, ma ei ole palgamõrvar)
Anansi Boys
The Once and Future King
Vihakobarad - vinge!!!
The Poisonwood Bible : A Novel
1984 - mhmh
Inglid ja deemonid
The Inferno
Saatanlikud värsid
Mõistus ja tunded - vt kõiki eelnevaid indlemist täis raamatute kommentaare
Dorian Gray portree - once I was beautiful, young, foolish and deeply inlove, or to be honest: I´m still foolish and inlove, but now I´m old and ugly, that´s life
Lend üle käopesa - ükskord õpetasime UTis
Tuletorni juurde - ma arvan, et see on ainus raamat, mille ma kunagi kelleltki pätsanud olen, siiani on piinlik; lisaks muidugi tervitused Leena Kurvet-Käosaarele (ei, ma ei varastanud õppejõult!)
D’Urberville’de Tess - mhmh, ma olen oma vanematele siiralt tänulik, et nad raamatuid ostsid ning meid lugema suunasid
Oliver Twist - jajah
Gulliveri reisid - näkää, lapsepõlv
Hüljatud - kas saab veel pikemalt mingit mõttetut jura välja ajada? vist mitte, sest ma ju lugesin lõpuni ja lahistasin nutta, jumal tänatud, et ma nüüd nii küüniline olen :P
The Corrections
The Amazing Adventures of Kavalier and Clay
Kentsakas juhtum koeraga öisel ajal
Düün
Vürst
Hälin ja raev - siinkohal taas tervitused peda õppejõule ja Viimsi keskkooli õpetajale Kirsi Rannastele! väga lahe teos ja ma ei tea, miks, aga see meenutab mulle üht tüdrukut, kellega kunagi pedas koos käisin. ta riietus alati musta ja nägi šikk ja modern välja (mitte et ma ise oleks viimase 8 aasta jooksul eriti muud värvi eelistanud...)
Angela tuhk - vt "Hea uus ilm"
Väikeste asjade jumal - jah. see meenutab gümnaasiumi kirjanduse õpetajat (tervitused Heily Soosaarele).
A People’s History of the United States : 1492-Present
Cryptonomicon
Neverwhere
A Confederacy of Dunces
A Short History of Nearly Everything
Dublinlased - peda!
Olemise talumatu kergus
Beloved - UT ja Leena Kurvet-Käosaar
Tapamaja, korpus viis - vt eelmist, muide, 20. sajandi kirjanduse "A" ;P
Tulipunane kirjatäht - peda!!!
Eats, Shoots & Leaves
Avaloni udud
Orüks ja Ruik - no,no, no
Collapse : How Societies Choose to Fail or Succeed
Cloud Atlas
The Confusion
Lolita - jammi, tere teismeiga!
Persuasion
Northangeri klooster
Kuristik rukkis - welcome to UT!!!!!!!! btw thank you Kirsi, et me seda 4 seminari analüüsisime, sest ma sain oma UT sisseastumiseksamil maksimumpunktid :)
Teel - vt "Beloved"
Jumalaema kirik Pariisis - nä-nä-nää, ma lugesin selle läbi umbes 6. klassis ja siis oli see veel täitsa kihvt :P
Freakonomics : A Rogue Economist Explores the Hidden Side of Everything
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance : An Inquiry into Values
The Aeneid
Watership Down
Gravity’s Rainbow
Kääbik - paar suve tagasi, kui kõik olid vaimustusest ammu lõhkenud, võtsin kätte ja mitte ei saa aru...
Külmavereliselt : A True Account of a Multiple Murder and its Consequences
Valged hambad - mhmh.
Aarete saar - tere, lapsed!
David Copperfield - üks esimesi raamatuid, mille ise Elva raamatupoest ostsin
Kolm musketäri - jah, see oli põnev raamat, järjed olid suht jamad...

Mis ma oskan öelda, selline ma siis olengi. Kusjuures, tänases 500. postituses olen kasutanud rohkem nimesid kui varasemates postitustes kokku. Veel kord loetlen üles need õpetajad-õppejõud, kellele ma olen äärmiselt tänulik , et üht-teist lugenud olen ning maailma asjadest midagigi arvata oskan: Heily Soosaar, Kirsi Rannaste, Leena Kurvet-Käosaar.

Head õpetajate päeva!

Sildid: ,