eXTReMe Tracker

28. okt 2007

Pühapäev on asja ette läinud, kui saab jooksmas käia. Täna sai :) 45 minutit ja hoopis pikem ring kui tavaliselt - nimelt tulin Narva mnt kaudu teiselt ringilt tagasi. Jube vahva oli!

Paar häda on ka muidugi jooksmisega seotud. Nimelt vasak põlv on vist põrutada saanud, sest see torgib, kui 20 minutit joostud on. Jalad ei jää valusaks - lihasvalu pean silmas - aga luuvalu tuleb küll. Ilmselt tuleb siiski kevadet silmas pidades uued sussid osta. Ma saan aru küll, et sussid ei jookse minu eest, aga mul natuke tuleb hirm, kui mõtlen, et võin valede jalatsite tõttu tervisele pisukese põntsu panna. Huvitav, kas alaselja valu, mis mind päris tihti vaevab, on ka valede jalatsite põhjustet?

Igatahes sel nädalal ma enam igal päeval koju ei sõitnud. Kui aus olla, siis tulin vist pea igal päeval bussiga koju (va reede). Nii et jalutamise teema on nõrgavõitu olnud :P

Möödunud nädalal oli aga kaks trenni, mõlemal korral poolteist tundi mängu. Reedel tundsin lõpuks, et on ka koormusekene ning ise sain mingi julguse kätte. Ma tean küll, et see on ühekordne ja mööduv nähtus, aga ikkagi oli hea tunne.

Nii ja tõusude arvu tõstsin sel nädalal 10 võrra päevas (st 5 korraga). Varsti pean väikse nõu J.J.-ga, kes oskab täpsemalt juhendada, mida edasi teha.

Äkki peaks siiski kuskile trenni minema? Või siiski panna rõhku kolmapäevastele nokitsemistele ning loota, et lund veel ei tule ning saab jooksmas käia?

Kell keeras käki, seega lähen magama kell kümme. Homne päev on kavas veeta raamatukogus. Soovige mulle edu!

Sildid: ,