eXTReMe Tracker

27. okt 2007

Näitleja haigestumise tõttu jääb etendus ära

Ühesõnaga. Ma käisin eile teatris. Nagu postituse pealkirjast selgub, etendust ma ei näinud. Muidu oli mängukavas "Jooksvad kulud", mida tegelikult alles järgmisels reedel vaatama oleks pidanud. Kavalehe ostsid kõik vaatajad ära, mhmh. Saali trügisid kõik - õnneks piletilt kontsu ära ei rebitud. Põhimõtteliselt leidsin endale väga halva istekoha ja siis oli saalis Sven Karja (jei!), kes ütles, et ta on tõsise murega meie ees. 15 minutit varem oli selgunud, et Jan Uuspõld on sattunud haiglasse. Miks ning millal ei olnud teatrile veel teada. Tõsise näoga Svennu rääkis veel, et piletid ostetakse tagasi, igaüks saab Vanemuise kinkekaardi. Sadamateatri perenaine ütles, et järjekorra tekkimise ajal pakuvad nemad omalt poolt tasuta joogi kõigile külalistele.

Muidugi ei viitsinud ma üheski järjekorras seista. Välja arvatud garderoobi järts. Sealt pudenes infot:

Külastaja T: "Sellist teatrikülastust mul polegi olnud. Kord on küll etendus ära jäänud, aga siis olid hoopis tehnilised põhjused."
Külastaja A: "Ma polegi niimoodi teatris käinud, uus kogemus jälle juures!"
Külastaja T: "Einoh, siis me ikka peame tulema ja selle etenduse ükskord ära vaatama, sest kava on ju olemas. Väga kummaline."
Külastaja A: "Ei tea, mis sel Uuspõllul juhtus... Kukkus jälle jooma vä?"
Külastaja T: "Ei, Janil on ampull, ta ei saa juua."
Külastaja A: "Einoh, selle ampulli pärast haiglasse sattuski. Jõi ja... noh."
Külastaja T: "Ei tea, peaks X-le helistama, ta teaks kindlasti."
Külastaja A: "Peaasi, et ei juhtuks nii, nagu Dajaniga juhtus."

Elu/Surm24 lehel oli täna hommikul uudis, et Jan sattus Tallinn-Tartu maanteel liiklusõnnetusse ning peab seetõttu olema haiglaravil.

Kuigi ma olin juba S.-le reedese pileti peaaegu maha ärinud, otsustasin siiski järgmise reede õhtu Tartus veeta ning etendust vaatama minna. Juhul kui Jan muidugi haiglast välja saab ning mängib.

Pisut on mul kahju neist 3300 tähemärgist, mis esmaspäevases Postimehes oleks lavastuse kohta ilmunud ning mis juba broneeritud olid...

Ikka juhtub.

Sildid: ,