eXTReMe Tracker

20. okt 2007

Mina teen seda laupäeviti

Eelmine nädalavahetus oli rahulik: parandasin vihikuid, magasin, parandasin vihikuid jne. Pühapäeva õhtul avastasin, mida ma tegelikult teha tahtsin - nimelt tegeleda masterplaniga. Seega.

Täna oli mul kindel plaan masterplaniga tegeleda. Teatud osades see ka töötas. Nimelt kargasin kell 8 hommikul voodist välja - no mis ma nüüd kargasin, pigem kangutasin end püsti, sest und niikuinii ei olnud. Kella üheksaks olid kohvitanud-pudrutanud-pesnud-ajalehed üle vaadanud ehk siis polnud enam ühtki põhjust, miks end arvutist eemal hoida ja mitte masterplaniga tegeleda. Kaks tundi kulusid väga kiiresti. Selle tulemusel töötasin läbi ühe artikli ja viskasin enda jaoks õhku 7 küsimust. Natuke toorelt see muidugi käis, aga vähemalt algus on tehtud. Selles suhtes, et. Ma olen sel nädalal lugenud seda Brechti teooria raamatut, mõelnud-mõelnud-mõelnud nii, et pea otsas valutab (selle nahka läksid neljapäev ja reede). Nüüd tahaks... tulemust.

Ehk mul on kindel plaan homme jälle hommikul hoogsalt või vähem hoogsalt, oleneb juba kontide kangusest, voodist välja hüpata ning tegeleda masterplaniga. Head tööindu mulle, eks!

NB! UT-ist sain kirja. Teaduskonna metoodik saatis hinnetelehe. Noh, et õppeaeg läbi, siis ikka saadetakse, aga ta saatis täiesti suvalise, mitte MA-õpingute oma :D Ehk siis on seal kirjas, et aastaid tagasi olin õpetajakoolituse päevase õppevormi üliõpilane. Jummalime, onju, sest selle värgi kohta ma olen isegi diplomi saanud ülikoolilt, nii et selle dekanaadi paberiga pole mul küll midagi teha. See on see, kui oled korraga ülikooliga seotud 5 õppekohaga (bakalaureus, õpetajakoolitus, magister, avatud ülikool 1 ja avatud ülikool 2). Njah. Nüüd pole enam aktiivset seost, nii et suvalisi hinnetelehti võib saada küll. Ikka hea meel, kui meeles peetakse :D

Nii. Ja nüüd tekkis mul endal küsimus, et mida ma õigupoolest kella 11st saadik teinud olen? Kell nimelt on kuus õhtul ning ainult 2 tundi masterplani on tänases kontos... 2 tundi olin õues riisumas, tund tegin süüa... Ülejäänud aja magasin ja sõin.

Kas elu pole mitte lill? Minu produktiivsus on häbematult väike. Peab ikka ümber vaatama kogu selle masterplaniga seotud värgi, sest sarnases tempos ei jõua ma küll kevadel kaitsmiseni. Oleksin eelmisel suvel, hambad risti, pidanud siiski kirjutama hakkama ehk siis need kolm nädalat, mis ma puhkusele kulutasin, oleks pidanud produktiivselt tööd tegema...

Eh. Ikka õpin vigadest. Hea, et oktoober veel on. 10 päeva pärast ütlen, et 7 kuud on veel aega.
Huvitav, kas jõuan?

Sildid: ,