eXTReMe Tracker

15. okt 2007

Tõepoolest, we´re good


Täna said chicad ametliku vastuse meie esimesele taotlusele. Meie projektikene sai raha, jei! Nii et ma saan öelda, et endiselt on positiivsete vastuste protsent minu osalusel valminud projektide puhul 100. Muhahahhaaa. ´
Mis tähendab, et tahaks veel kirjutada, lihtsalt selles mõttes, et rooste ei läheks. Eriti hea on kirjutada siis, kui keegi on nn musta töö ära teinud ning tead, et mingid tühjad lahtrid taotleja jmt kohta täidab veel keegi kolmas ;) Sisuliselt... Ma arvan, et filoloogid ja humanitaarid üldisemalt on head projektikirjutajad, neil lihtsalt jutt jookseb, reeglina on mullikesi õpetatud ajama ning ma leian, et oleks kurjast, kui pärast nii pikki õpinguid UT-is ei saaks sel tasemel mulistamisega hakkama :P

Tõepoolest. Mul on hea meel, et püha üritus pole hukule määratud, vaid saab kenasti üsna pea avalikumalt hoo sisse. Pidu plaksmaisi, paukpadrunite ning pasunatega :) Kutsed saadetakse varsti laiali ning ma pidin ka kutse saama, kuigi... No ma läheksin ilma ka kohale, sest seltskond on megalahe ning kõik teevad asja südamega. Mulle meeldivad südamega tehtud asjad. Homme toimub üks kaua-tehtud-kaunikene-otse-südamest üritust. Loodan, et kõik läheb kenasti ning ma ei pea pettuma.
P.S. Kolmapäeval kell kolm pean olema korraga:
1. UT-is
2. Klassijuhatajatunnis
3. Konsultatsioonitunnis
4. Võrkpallitrennis
5. Lauluproovis
Wth?! Sel nädalal jääb UT-is käimata, nuuks. Äkki järgmiseks nädalaks jõuangi rohkem end ette valmistada. Artiklimõte ei lase elada ning ettekandeke kummitab kuklas. Viimane üsna käskivalt ja kõhedaks muutvalt. Esimene tahaks võtta mingeid konkreetsemaid vorme, aga enne peaksin siiski adressaadi (pisut konkreetsema kui lihtsalt inimesed) ehk potentsiaalse auditooriumi välja mõtlema. Tjah. Tegelikult tekitab see kõhus väiksemat mõõtu keeristormi, kurgus hakkab kriipima, tahaks silmad kinni pigistada ja kõrvad kinni katta. Külm higi niriseb mööda selga. Jajah, tere, tühi paber, ma kardan sind. Kogu mu filoloogi-humanitaari julgus kaob... On ikka vahe, kas kirjutad midagi, mille kohta tead, et on lubatud laveerida - projektid - või kirjutad miskit, mida loevad sinust targemad inimesed. Mitte et ma projektide hindajaid rumalateks peaks, oh ei. Asi lihtsalt selles, et pojektid on ülisubjektiivsed, nagu nende hindaminegi, olgu kriteeriumid siis ükskõik missugused. Ühesõnaga siin ei karda ma eksida. Teisel puhul on asi teistlaadi. Tahaks ju perfektne olla :D
Ruttu tuttu!

Sildid: , , ,