eXTReMe Tracker

9. okt 2007

Weirdo

Ühesõnaga. Ma istun arvuti ees ja võtan hoogu, et valmis teha kolm lugemiskontrolli. Muidugi mõista on mul neid umbes... homme vaja. Mitte ei saa aru, miks ma nimekirja olen pannud raamatuid, mille kohta mul töid olemas pole.

Ma ütlen, et viimane kord. Njah. Olgem nüüd ausad: ongi viimane klass, mida ma veel õpetanud ei ole, seega edaspidi võiksid ju kõik lugemiskontrollid olemas olla :P

Tänan jumalat, et on olemas Käsh, Internet ja mõningane mõistuse raasuke.

******
Alates reedest on tööl toimunud üritus, mille nimi on "Totaalne ülesöömine". Reedel oli õpside päev - sõin alates üheksast kuni õhtul üheksani. Esmaspäeval oli õpside päeva järgne esmaspäev - sõin tõenäoliselt terve kilo kringlit ja sain nisutoodete üledoosi. Täna, st teisipäeval, tähistati sünnipäevi - muidugi sõin paar juppi kooki. Magu on juba sellises seisus, et nõuab kolossaalseid toidukoguseid. Appi. Kõht on nagu pall ning põhimõtteliselt pole erilist vahet kas olla 7 kuud rase või pidevalt ülesöönud seisundis. Ökaaaaaaaaa.

******
Mania grandiosat põdev kontrollifriik lahkub arvuti eest. Kõht ei lase enam istuda ja olla. Töö tahab tegemist ja uni magamist. Ma luban endale, et ma teen tõuse istesse ka edaspidi ning homme lähen jooksma, kui sajab nii vähe vihma nagu täna... Ja Selverisse ei lähe. Täitsa lõpp, sattusin täna lõksu ja tulemuseks oli Heinzi ketšup ja kaks megaodavat dušigeeli. Laadapäevad on tugevatele, mitte minusugustele rottidele, kes satuvad ostuhullusesse dušigeeli nähes.

******
Ja kas teie teate, kes on UT peahoone kõige olulisem inimene? Mina tean, see on see tädi, kes jagab võtmeid ning vaatab neljast kaamerast talle telekasse jooksvat staatilist pilti ph pikkadest koridoridest. Pilt on mustvalge ja pisut udune. Võib-olla see värvide ja erilise tegevuse puudumine tegi daamikese suhteliselt tigedaks, kui ma ta eest laualt ülikooli hoonetega kaarte endale paarkümmend kotti ladusin. Isver-susver. Ma ei saa aru, miks need seal on... Miks mul neid vaja on, on juba teine teema.

******
I know, that I´m a weirdo.

Sildid: , ,