eXTReMe Tracker

7. okt 2007

Kui Sulle pakutakse koolitust, kas Sa osaled?

Täna hommikul meilboksi avades leidsin sealt järgmise kirja. Kuna inimestel-ettevõtetel on õigus privaatsusele, võtsin neile viitavad osad maha.

******
Saavutama õppimine
From: XY
Sent: Sat 10/06/07 6:10 PM
To: aadresspoleoluline @ postkast.com


Tere, Kriux!

Pakun Sulle võimalust osaleda Peep Vainu 3-päevasel "Saavutama õppimise" koolitusel, mis toimub Pärnus 13.-15. novembril veel käesoleval aastal.

Tean, et tegemist on töönädala sees toimuva koolitusega, mille jaoks on raske aega leida. Samas toimub see konkreetne koolitus vaid kord aastas ning osalemine on sel korral Sinule tasuta. Transpordi- ja majutuskulude kate või majutuskoht Pärnus tuleb Sul endal leida.

Lisainfot kursuse kohta leiad firma Vain ja Partnerid kodulehelt: http://www.vain.ee/index.php?lang=est&main_id=33

Tagatised osalejatele: http://www.vain.ee/index.php?linker=true&id=69&lang=est
Nagu lugesid, pakub firma 100% raha tagasi garantiid, juhul kui teise päeva lõunaks Sa tunned, et see koolitus pole Sinu jaoks või Sa ei vaja seda praegusel ajahetkel.

Soovin, et Sa otsustaksid positiivselt. Ma ei ole kindel, et saan teist sellist võimalust Sulle lähema paari aasta jooksul pakkuda. Olen aga täesti kindel, et osalemisest tõuseb tulu nii Sulle endale kui Eesti asjale ning see on üks võimalus öelda Sulle aitäh selle töö eest, mida oled organisatsiooni heaks teinud.

Ma ei anna Sulle kahjuks palju aega otsustamiseks. Palun ole hea mõtle järgi ja anna mulle kolmapäeval (10.10) teada, kas soovid ja saad osaleda või mitte.

Tervitustega
XY
Eesti asi
******

Tegelikult Triza eile hoiatas mind, et midagi on õhus, nii et päris lambist see ei tulnud. Küll aga tekkis mul terve hulk küsimusi. Teate küll, ühelt poolt on väga suur kiusatus osaleda - ma never ever ei läheks oma ega tööandja raha eest sarnasele koolitusele. Nii et kui juba MULLE ja TASUTA, siis ju võiks, onju.

Teisalt - wtf??? Minu praktiline meel lõi silme eest mustaks, tõusid üles küsimused a la kas selle pärast ma eelmisel aastal kirjutasin öö arvelt projekte? Või teine ja veel napakam variant - kas pärast sellise kingituse vastuvõtmist pean ma Eesti asja edasi ajama? Nende tingimustel? Kui nüüd päris aus olla, siis mulle pakuti sel nädalavahetusel võimalust osaleda Eesti asja ajajate kulu ja kirjade eest Tallinnas toimuval koolitusel, aga mina ei läinud, sest mõtlesin võimalikele kohustustele, mis sellega kaasnevad. See koolitus maksis 20 korda vähem kui Vain ja Partnerite oma... Ka Soomes suurt sünnipäeva tähistamas ei käinud ma samal põhjusel.

Triza oli eile äraootaval seisukohal. Ühelt poolt on tõepoolest tööaeg ning 3 päeva keset nädalat ära käia on ülikeeruline. Lisaks hotelliarved, mis ei oleks pisikesed, aga ilmselt ei tapaks meid. Ühesõnaga on meil nüüd natuke aega mõelda ja vaadata, mis edasi saab.

Mul isiklikult pole mingit tänu tegelikult vaja. Mina tahan vaikust ja rahu.

Ja kas panite ikka tähele eestlase nõmedat jonni? Mulle pakutakse ülilahedat asja ja mida mina teen? Selle asemel, et rõõmust lakke karata analüüsin, irisen ja vingun. Tulemust mitte kuskil. Õhtul konverentskõne Trizale ja teistele asjasse puutuvatele isikutele ning siis lendame edasi.

Praegu ma veel ei tea, kas lendame Pepuga või Peputa :P

Sildid: