eXTReMe Tracker

14. okt 2007

Pirn pani pirni


Kuidas poes aru saada, kas need pirnid (pyrus communis), mida sa endale koju kavatsed tarida, on normaalsed või mitte? Ma nimelt mõtlesin välja, et ma ei viitsi igal päeval poes käia ja kui ma ei käi, siis jääb ka šokolaadiahvatlusi vähemaks :P Mis omakorda tähendab, et pean enne Konsumiringi hoolega läbi mõtlema, mida ja mitmeks päevaks ma ostan. Tjah. Plaan on kiita, aga... Eelmisel nädalal eriti ei töötanud. Või... töötas, aga ma ise panin nõrka. Kolmandal päeval kui poodi sattusin, siis ostsin juba mõttetuid asju, a la kätekreem. Täna ei läinud sugugi paremini, mille tulemusel on mul nüüd kodus hunnik vatiutakaid, millega ma loodetavasti midagi ei tee.

Samas olen ma ju tubli ka olnud - terve nädala pole Kaubamajas käinud :)))) Osturalli läks must mööda nagu niuhti! Kuigi olgem ausad, vahepeal pidin ennast sundima, et sinna mitte minna. Tõepoolest, aga mul on tunne, et ma olen millestki ilma jäänud... oli pidu ja mind polnud kutsutud. Kuigi peamine põhjus, miks ma sinna ei läinud on naeruväärselt väike summa pangaarvel ning hirmuäratavalt suur miinus krediidil. Mitte valesti aru saada! Ma ei kurda millegi üle, ainult et esialgu on kole harjumatu, et peab: 1. maksma krediidilt kasutatud raha tagasi; 2. maksma õppelaenu tagasi. Viimasega tuleb kiiresti harjuda, sest makseid on veel ja veel tulemas. Vaatasin graafikust, et aastal 2012 läheb kuumakse alla 1000 krooni :D Esimesega aga ei tohi harjuda, eksju. Krediitkaart sai ju tehtud, et Dellu eest maksta. Dellu maksin tegelikult kinni puhkuserahadest, aga septembrikuised õppelaenuintressid tulid juba osaliselt krediidi pealt... Nagu ka muu väike ninn-nänn 3 korral poes käies... Ja tulemus on irvitav miinus...

Rahast pole viisakas rääkida, ma tean, aga ma arvan, et aeg-ajalt peab rahaasjadele päris tõsiselt mõtlema. Eelarve tegemises olen ma viimasel ajal kuidagi nõrk. Või noh, ütleme otse välja, ma sakin eelarvest kinnipidamises :D Pabereid produtseerida ma oskan, ausalt.

Tulles nüüd tagasi püstitatud pirniprobleemi juurde... Ma ei vali peaaegu kunagi kõige odavamaid asju poes. Kõige kallimaid ka mitte. Võtan keskmised. Täna ladusin poolteist kilo pirne silma pilgutamata kotti. Ja siis avastasin, et teisele poole oli keegi õunte keskele hoopis ahvatlevama välimuse ning odavama hinnaga puuviljad asetanud. Hästi kasvatatud inimesena ei jätnud ma oma kotti vedelema, et teist sorti endale krabada. Ostsin need junnid - saate juba aru, kuhu ma sihin? - ära ja tulin tulema. Kuradi vastikud!!! Mitte seetõttu, et nad kallimad olid või miskit. Ei. Lihtsalt need maitsevad nagu... kaka.

Nii et mille järgi ma peaksin pirne valima??? Anyone? Välimus, hind, sisetunne???

Sildid: