eXTReMe Tracker

16. okt 2007

50 vastust iseendale

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Jah, Rootsis aastatel 1632-1654 valitsenud kuninganna järgi (eluaastad 1626-1689, oma aja haritumaid naisi, kunsti ja kirjanduse metseen). Nimi on isa pandud ja ta üritas seda juba mu vanemale õele sokutada, aga siis astusid vanaema ja ema vahele :P


2. Millal viimati nutsid?
Reedel migereenihoo ajal, tean küll, et siis läheb hullemaks, aga paar pisarat poetasin. Nutnud-nutnud pole juba kuid.


3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Omast arust on mul kena käekiri, aga mu õpilased kiputavad pidevalt selle kallal näägutama. Nad nimelt ei saa midagi aru, tähed on sügavalt vasakule kaldu ja üksteise otsas, t-tähte teen nagu saksa keele tunnis õpetati ning s-täht pole pea kunagi normaalselt seotud. Ja suurt jotti ma ka teha ei oska (:P)


4. Mis on su lemmiklõunasöök?
Makaron hakkliha ja magus-hapu kastmega.


5. Kas sul on lapsi?
Isiklikke ei ole, olen 5 lapse tädi.


6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Vist küll. Ma olen nimelt lollilt lojaalne.


7. Kas oled tihti sarkastiline?
Väga. Igasugune sarkasm ja iroonia on mu parimad sõbrad. Mulle meeldivad viltused naljad.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei, aga peaks.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Ei, aga kavatsen kevadel teha elu esimesed langevarjuhüpped.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Efq omad, sorti ei tea, sest ise ostan ainult müslisid.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
ALATI.

12. Kas pead end tugevaks?
Ikka. Lähen kas või läbi halli kivi.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Väike Tom (vanilje)

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Inimest.

15. Roosa või punane?
Punane.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Olen liiga korralik, armastan totruseni vanu asju ja rutiini, tahan kontrollida ja veel kord kontrollida, seetõttu riskin harva.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Igatsen seda, et pooleliolevad asjatoimetused, nt magistriõpingud saaksid lõpetatud.


18. Millise asja ostsid endale viimati?
Ma üritan mitte asju osta, aga pühapäeval ostisn bürootarbeid ja näovee.

19. Mida hetkel igatsed?
Rahu ja vaikust.


20. Mida viimati sõid?
Müslit banaani ja maasika-vaarika jogurtiga.

21. Mida hetkel kuulad?
Arvuti häälitsusi ja akna alt mööda sõitvaid autosid. Vihma ja porilompide häält.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Sinine, must või roosakasbeež.

23. Lemmiklõhn?
Blue


24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Trizaga

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Jalgpall.


26. Su Juuksevärv?
Loomulik.

27. Su silmade värv?
Sinine.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei, teatris kasutan prille, muidu kissitan niisama.

29. Lemmiktoit?

Pasta (hakkliha, igasugused juustud jne).

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Õnnelikud lõpud.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Üleeile öösel vaatasin mingit jaubart Silvester Stallone´iga filmi, pealkirja ei tea.

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Must T-särk.

33. Suvi või talv?
Ilus suvi ja ilusam talv.

34. Kallistused või suudlused?
Kallistused :)))

35. Lemmikmagustoit?
Šokolaad ja küpsis šokolaadis :)

36. Mis raamatut hetkel loed?
Wimberg "Kärppsed" ja Sarah Bryant-Bertaili "Space and time in epic theater".

37. Mida su hiirematt kujutab?
Mul pole hiirematti :P

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Praegu käib "Kodu keset linna" olen seljaga teleka poole, aga enne "Seitsmeseid uudiseid" küll kiikasin.

39. Lemmikheli?
Vaikus ja väikese lapse nohin.

40. Rolling Stones või The Beatles?
The Beatles.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
USA

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Vist ei ole.

43. Kus sa sündisid?
Tartus.

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
Sada ikka :)

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Septembris tüübil olid mingid sõbrad, tutvusime ja vist unustasin ka :) Aga tutvus, mis püsib, on uus kolleeg, kes on päris kena inimene.

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Ma ei oska küll kedagi nimetada.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Mmm. Kunagi oli Sirbis selline rubriik nagu "Minu päevik", mis hiljem raamatuna avaldati. Väga raju lugemine, peaaegu nagu mõne inimese blogi, midagi sarnast võiks olla. Piinlik tunnistada, aga ma ei mäleta autorit :(

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Mees.

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Kassina.

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Ma olen juba lugenud neid ankeete, mis mulle huvi on pakkunud :)

Sildid: ,