eXTReMe Tracker

30. okt 2007

Halligi ei teinud täna. Einoh. Hommikul tegin omast arust Käshi kodust ülesannet. Pärast tuli välja, et julgelt pool olin täiesti puusse pannud. Jumal tänatud, et ma UT-i enne päris pervessete õppejõududega kohtumist lõpetasin, sest ega muidu mul vist lõpetamise kohta paberit olekski.

Ja siis ütles Käsh, et professorit ei ole sel nädalal. Mismõttes, onju?! See tähendab, et ma ei teinud täna jälle midagi. Ei, rampsis käisin, kohtusin laenutusonuga, kes teatas, et mul on 126 krooni viivist ja keeldus tähtaegu pikendamast, sest ühe raamatu järtsis oli keegi. Hällllllõu. Ja onku väitis, et ma olen kindlasti juba kolm kirja saanud, teatega tagastamise kohta. Krt. Ma ütlen, et Utlib teenib nii endale saiaraha. Faak. Vahet pole.

Treenusime ka. Peaaegu kaks tundi. Jalgsi läksin ja tulin ka. Kokku täna siis 50+55 minutit kõndi ja 110 minutit mängu. Väga fine.

Selliseid päevi võiks veel olla.

Sildid: ,