eXTReMe Tracker

25. jaan 2009

Vol2

Eelnevad päris mitu päeva - alates 2. jaanuari õhtust või 3. jaanuari hommikust, kuidas läheneda - olen järjekordset kinnisideed kinnistanud. Ehk siis jätan suitsetamise maha vol2 on käivitunud.

Vol2 on seni olnud edukas, võrreldamatu vol1-ga, kuna siis oli kogu see tegevus üks suur kannatamine. Nüüd olen kannatanud ka, aga olen jaburuseni arendanud asendustegevusi.
* kudumine (poolteist meetrit salli),
* heegeldamine (hetkel meeter "asja"),
* tee joomine (napakuseni palju),
* raamatute mitte lugemine (ajab ikka täiesti lolliks, kuidas ma 25 päeva jooksul olen lugenud vaid sajandat korda "Baskerville´ide koera" ja "Võlur Ozi"),
* saialiste-krõpsuliste enesele ära keelamine (olen söönud kolme nädala jooksul kooki oma sünnipäeva ajal, krõpsu reedel, kringlit eile, aga siis juba mõnuga),
* iga päev jalgsi töölt kojutulek (seda tegin tegelikult varem ka, aga nüüd on see saanud mingiks kohustuseks),
* maailma mustaks mõtlemine/ musta maailma avastamine (muidu olen ka depressiivne, aga praegu pean ennast iga sekund jälgima),
* ükskõiksus/ ignorantsus (ma tean, et see on näiline, tingitud vaid kinnisideele keskendumisest ja mõtlemisest, et miski pole minu asi, ei lähe korda, ei puutu minusse, ei...)

Siia ilmselt võiks veel midagi lisada, aga mul on ükskõik.
Kuigi.
Seda pean veel lisama, et tänase sissekande tegemine võttis kohutavalt palju jõudu ja tahtmist, tekitas masendust, kuid samas äkki suudan nii alustada august välja ronimist... Ja ühel päeval kirjutan, mida ma Anni lavastusest jälle arvan (vaadatud detsembri alguses) ja "Savoy ballist" (vaadatud jaanuari alguses).

Sildid:

1 Comments:

Blogger Uitaja Arvas...

hmm, jätad siis suitsetamist maha... minu lugupidamine:)
mitte et ma suitsetamisest midagi teaks, kuid juba kellegi valmisolek millestki harjumuspärasest (ja mitte just kõige arukamast) tegevusest loobuda paneb kaasa elama ja vaatama, et mis siis saab sest asjast;)

7:44 PM  

Postita kommentaar

<< Home