eXTReMe Tracker

16. apr 2009

Sõit-sõit

Täna pägadega väljasõidul. Minek kulges suhteliselt rahulikult, kodutee oli see-eest künklik, kärarikas ja närviline, võttis ikka kimehäälse kisa lahti ja sundis ülereageerima. Ühelt poolt justkui vabandus, et rohkem ei pea sõitma, teisalt aga rikkus see meeleolu. Enamik neist üllatas positiivselt - vingumist ei olnud, midagi ära ei lõhutud, maad-majad jäid paika. Seda, kas praktiliselt sõidust mingit kasu oli, ma praegu hinnata ei oska. Ehk mõne (kasutugi) teadmise võrra saadi rikkamaks. Seda enam, et tundidest sai ju niikuinii ära :D (Ma olen pägadest hullem ja rõõmustan nagu laps, sest mul jäid ju ka tunnid ära.)

Kuna ma olin sunnitud üsna mitu tundi bussis istuma ja sel ajal moonirullide ja magusa värvilise mahlajoogiga end tankinud, siis otsustasin väike jooksu teha. Kõik oli justkui kena, kuigi tundsin, et olen veidi väsinud, lisaks pidin ülekäiguradadel peatuma. Aga tempo oli häbiväärselt madal: 51 ja 7319.

Kas vabanduseks kõlbab see, et kokku olen täna astunud 22 299 sammu? Nelja viimase nädala jooksul olen sõitnud korra linnaliinikaga, 2 korda autoga ja ülejäänud kordadel jalgsi liikunud. Minu ökoloogiline jalajälg selles kategoorias on olematu :D

Sildid: , ,