eXTReMe Tracker

3. apr 2009

Jookse

Jälle päevake lõpule lähemale joostud! Täna oli umbes 8 kraadi sooja, mis tähendab, et rütm kadus mingil hetkel täiesti ära, sest õhk oli soe ja tolmune. Niisiis ahmisin õhku ja mõtlesin, kas jõuan ikka enne koju, kui täiesti paha hakkab :(

Kolmapäeval 29 minutit ja 4187 (ma arvan muidugi, et siin on mingi arvutusviga, lisaks pidin ma kaks peatust tegema - kõigepealt tuli papu pael lahti ja siis pidin valgusfoori taga ilmatuma aja passima ja olin üsnagi endast väljumas).
Reedel 31 minutit ja 5060 (siin ei ole arvutusviga).

Plaan on igatahes veel üks umbes 30-minutiline teha ja siis ikkagi maad-aega pikendada.

Aa. Kolmapäeval oli esimene nn ilus ilm. See tähendas, et terve linn oli tervisejooksjaid täis, Puiestee tänaval (just siis, kui mul papu pael lahti oli) käratses pea kümnepealine kamp naisolevusi ise samal ajal jooksmist imiteerides.

Pauh! Mulle meeldib joosta!

Sildid: