eXTReMe Tracker

25. märts 2009

Kolmas

Eile, st teisipäeval 4995 ja 31 minutit. Sain aru 1. kui kõnniteed paljad, läheb oluliselt kiiremaks, 2. tuleb kellaaega valida, sest mingil hetkel on väga palju rahvast ja tülikas liikuda, 3. tuleb ring pikemaks venitada, sest see on natuke pisut pisike või siis teha need kriitilised kuus ära ja siis muuta ringi ja rütmi, 4. vist ikkagi ei ole võimalik nädala sees joosta (va teisipäev), sest jõuan koju liiga hilja, näljasena ning pärast 15 tuhande sammu kõndimist, ei viitsi end 5000 higistama ajada.

Ja loomulikult nägin ma täna öösel unes suitsetamist. Viimased ööd on unenägudest kubisenud... Tänane värk nägi välja umbes selline, et tõmbasin heast peast ühe sigareti ja siis sattusin kokku väga kalli inimesega, kellega on suitsetamise tõttu kunagi ütlemisi olnud. Et siis alateadlikult pettusin ise ja lasin teistel endas veel kord pettuda. Päriselt-päriselt vist on ka isu, sest juba poolteist nädalat närin ma seda nn turvatoitu tundide kaupa, nii et kõht valutab...

Suitsetamise poole pealt siis jama, jooksu poolelt aga hea enesetunne ja ind, mis tahaks tempot-teekonda tõsta-pikendada.

P.S. Eile jooksis üks meesterahvast muga samas suunas, ma arvan, et ta oli mu vaateväljas vist minutit kaks, sest siis oli ta kadunud. Ma muide, jooksin, mitte ei parkinud :D

Sildid: ,