eXTReMe Tracker

5. apr 2009

Jooksen

Täna suurendasin ringi ja tempot. 45 minutit ja 7038 jäi lõppkokkuvõttes saagiks. Oli hästi soe ilm, aga mina kavalpea ootasin õhtuni, et oleks, mida hingata.

Õhtul seitsme ajal oli igatahes õhku piisavalt, autosid suhteliselt vähe, jooksjaid tuli kõigest 5 vastu, lastekampasid 2, koeri 1, irvitavaid meestekampu samuti 1. Suutsin 24 minutiga kenasti 1000ni lugeda, hingamisrütm oli kena ja seetõttu tegingi pikendamisotsuse (ma ei viitsinud veel ära mõõta, kui palju see kokku tegi, sest tegelikult on ju mul suhteliselt suva, kui palju ja kui kiiresti ma jooksen, oluline on, et jooksen!).

Huvitav, kas see valutorge, mis paremasse puusa lõi, kui lõpetamas olin, peaks mind ettevaatlikus muutma?

Juba talvel märkasin kõndides, et käed nn surevad - ajavad pinde välja, sõrmed vajasid pidevat pealepassimist. Olen kõndimise ajal juba harjunud sõrmedega nn mängima, et näpud pidevalt liiguksid ning sipelgad jooksma ei hakkaks (väga ebamugav tunne on). Samamoodi teen teadlikult arvuti juures istudeski pause. Jooksmise ajal on see aga pisut keeruline, eriti kui harrastada stiili, kus käed on väga keha ligidal ning on suhteliselt liikumatult... Mis ma tahtsingi. Ilgelt valus oli täna. Parem käsi on siiani pisut aeglane ja hell.

Sildid: