eXTReMe Tracker

18. sept 2012

PL vol 2

Pole elus nii palju erinevate doktorite nimesid kuulnud, kui praegu märkmikus kirjas on. Hakka või kahtlustama, et midagi on häda, Polkovniku Lesk, noh. Viimane visiit oli segadusse ajav. Tuleb välja, et maratoniks valmistumine ikkagi ei ole tervisesport. Kes oleks võinud arvata, eks. Igatahes maraton on ootele pandud. Kahjuks. Küll aga vajan ma palju und ja puhkust. Arst ütles mulle, et ma pole enam nii noor, et ööd läbi pidutseda. Saite irooniast aru? Mina ja ööd läbi pidutseda.Olen vana ja vajan vanainimese elurütmi. Eile näiteks ronisin voodisse teki alla ja sain aru, et kell on 9. Kas on piisavalt rahulik?

Kogu selle sumina sees olen hankinud endale külmetuse, nina on kinni-lahti vaheldumisi, aevastan nagu joodik, taskurätte kulub karpide kaupa. Ja eriti irooniline selle juures on fakt, et neljapäeval pidin ma minema profülaktilisele läbivaatusele nina-kõrva-kurguarsti juurde. Päh.

Kas ma pean lisama, et väike rauapoiss näitas selget aneemiat? Nii et magneesiumikuurile, mille ma lõpetasin kaks nädalat tagasi, järgneb nüüd rauakuur, aga seda võib Hematogeeni või verikäkina manustada.

Jah, arstidele ja õdedele tuleb rohkem palka maksta, sest nad peavad igapäevaselt tegelema segaste tüüpidega nagu mina.

Elu on seiklus. Not.

Sildid: ,