eXTReMe Tracker

31. juuli 2004

Ma pean kohe minema hakkama,

muidu ma jään hiljaks... :( Aga enne ikka natsa sellest, kui palju on inimesed võimelised shoppama ;) Igal juhul palju. Oma praktiliselt viimase raha eest tasub ju alati midagi toredat endale soetada. Mina nt eile läksin Seppälässe, kus on miskine ale-maania. Tahtsin osta allahinnatud T-särki, mis oleks maksnud umbka 50 krooni. Arva ära, mis sellest välja tuli... Igal juhul tulin ma sealt tulema kolm korda kallima T-särgiga, mis kui Käshi tsiteerida, isegi ei meeldinud mulle, aga mille ma ikkagi ära ostsin, sest shoppamise haigus-pisik on päris sügavalt sees. Noh, aga ma ei ostnud ikkagi nii palju, kui Käsh :) Olgem ausad, oleks ostnud, kui oleks manti olnud :)

Ja shoppamine on teema, millest võiks tunde rääkida. Kolm tundi Seppäläs lihtsalt kulusid nii kiiresti, et igal pool mujal pidi jooksuga käima... Ja sellest ma ei räägigi, kui paljud inimesed reede õhtul lähevad suurde kaubanduskeskusse endale süüa ostma. Arutu värk, igal juhul. Jätkan seda teemat kunagi hiljem, nüüd on kiire-kiire, sest buss vist hakkab varsti minema :(