eXTReMe Tracker

1. apr 2005

Mina ka, mina ka, mina ka, mina ka, mina ka...

"Eesti tütarlapsed kipuvad paksuks minevad ning suusatamise asemel panevad suitsu suhu ja võtavad viina, " märkis just Tartu-Marko. Ja siis täiendas, et ehk "Andrus Veerpalu ja Jaak Mae ei tõmba sellise itsiga nagu maailmameistrivõistlustel." On see normaalne??? Vist on, sest igapäevaelus me ju tegelikult just nii räägimegi ja mis see Tartu Terevisoon muud on kui üks igapäevane elu :P

Ma ei saa aru, kuidas hommikusöögiks mõeldud toit pidevalt otsa saab enne hommikusööki??? See on mingi müsteerium, mida peaks vist lähemalt uurima. Kas on tegemist isetühjenevate müsli- ja maisihelbepakkidega või siis on meil rotid, kes armastavad samasugust hommikusööki kui minagi??? Arusaamatu. Peab midagi ette võtma. Nt. kassitoitu rottidele panema :P