eXTReMe Tracker

15. juuni 2005

Eesti reklaamfilm esitleb

Ma olen tegelt juba pikemat aega mõelnud, et Eesti reklaamid on ikka veel samal tasemel, kui nad olid reklaamfilmi ja herr Egipti ajal. Ehk siis: staatika, sobimatu tekst, kummalisevõitu kaameratöö. Kusjuures herr Egipti filmid tunduvad täiesti "söödavad" selle saasta kõrval, mida ma praegu juba kuue mintsa jooksul olen näinud. Nt see Hanzasbankase reklaam, kus härrased suusamehed on dressi asemel ülikonnad selga pannud. Inimene, kes selle reklaami välja mõtles, on loodetavasti juba lahti lastud. Mati Alaver ja va egotripp ei ole lihstsalt reklaamikõlbulikud. Nad ei suuda mulle midagi müüa, isegi, kui ma tean, et nad on palju saavutanud. Ei usu nende juttu ma.

Lemmikuid on veel - õllereklaamid, aga neist juba mõne teise pausi ajal.

Moraal: inimesed, vaadake, mida te vaatate. Reklaamitegijad: vaadake, mida ja kuidas te reklaamite ja kellega.