eXTReMe Tracker

7. okt 2005

Ma palun, ma tahan, ma nõuan

Ja mitte seda, et meite maa jääks meitele... See peab niikuinii olema. Palun, Tahan ja Nõuan hoopis maisemaid asju. Piisavalt und, piisavalt puhkust, piisavalt palka, piisavalt sõbralikke nägusid, piisavalt sõpru, piisavalt aega. Kõike seda mitte tingimata mainitud järjekorras, kuigi hetkel kaks esimesena nimetatut nõuavad minu põhitähelepanu. Kell on üks öösel ja olen just-just maha saanud kuue konspektiga. Nojah. Mõni neist on konsu-vari, aga noh, vähemalt vaevun vaatama ja mõtlema, mida võtta ja mida jätta, arvestades individuaalset eripära - enda oma - ja kollektiivset soovi - lapsukeste oma.

Oijah. Täna üle mai-tia-mitme-setme-aasta sattusin taas kohta, mis meenutas vanu häid aegu. Kusjuures siis need ajad ei olnud üleüldse roosilised ja head. Hea oli seal kohas küll, aga hinnata ei osanud vist piisavalt antud võimalust. Tegelikult hindasin, mis ma siin ikka vassin. Pöördes olin ja mägesid tahtsin liigutada. Nüüd olen vana ja väsinud, mägesid ei liiguta, pöördesse naljalt ei lähe. Lihtsalt rõõm-rõõm südames ja veidikene rahu hinges - mitte et põhjust oleks. Lihtsalt hea oli. Ja on enam-vähem siiani. Kui ainult uni ei peksaks jalaga selga ja pähe, silmad ei valutaks ning hommik ei tuleks liiga vara. Õnneks pole ma Käshi tasemele veel jõudnud - öö jooksul üks tund und!!! Ma kukuksin siis konkreetselt surnult maha. Üritan ikka vähemalt neli tunnikest öösiti tudida ja selleks, et see tänagi õnnestuks, pean nüüd põhku pugema.

Hääd ööd. Böse on igatahes sama armas kui varemgi. Co muidugi ka. Tahaks emmata :PPP Parafraseerides elavaid pop-klassikuid.

KATU, KRT, MIKS SA EI KIRJUTA MULLE?????????????????