eXTReMe Tracker

28. okt 2006

Laupäev

Ahaa. Täna laupäev. Suure tormi, 4-kraadise külma ja vaheajaga päev. Minu hüper-super plaan eile kohe töölt tulles magama minna kukkus läbi, sest remontarid karjusid pööningul kõvasti. Hommikune tudu jäi ka lühikeseks, sest kellelgi oli vaja mu ukse taga pikalt seletada ning see lõpuks lahti kakkuda. Nii ma siis istungi juba pea tunni oma külmas toas, loen ajalehti ning tõrjun musti mõtteid rahast ja rahatusest, rahust ja rahutusest. Tegelikult pole üheski neist probleemi. Lihtsalt ei ole. Aga kirjutada on neid sõnu vist hea, noh nii kirjapildi mõttes, tähendusest ma ei räägi.

Muide
...bussis sõidab juba hulk asotsiaale, kes haisevad ja mörisevad.
...eile algas vaheaeg, tervelt kaks päeva puhkust.
...töökavad tuleb esitada reedel.
...Californias on metsatulekahju, mille tuulekiiruseks on kohati 78 k/h.
...eile vaatasin lõpuni "Kohtumine tundmatuga" filmi.
...õppelaenuintresse tuleb maksta 6300 krooni.
...minu klassis oli 6 kahtedele õppivat õpilast.
...tahan puhata ja mängida.