eXTReMe Tracker

1. okt 2006

Tartu


Sellise vahva sildikese avastasime eelmisel nädalavahetusel Kessu ja Tarmsiga Tartu tavapäratutes kohtades jalutades. Tegelikult ei ole Ansipi sillas midagi tavapäratut, aga meitel lihtsalt pole sinna ju asja :) Nii et siis ikkagi imeasjad imekohtades.

Seega järeldused:
1. käisid Kessu ja Tarms Tartus;
2. käisin Kessul ja Tarmsil külas;
3. kaks nädalavahetust järjest on asja ette läinud.

Muidu on vahva. Kuigi riigieelarvesse projekti tegemine on mu suht hulluks ajanud ning see päris hullumine seisab veel homme ees, kui pean äkki seda oopust veel allkirjastama hakkama. Sain alles reedel teada, et ka eelmise aasta projektid läksid minu allakirjaga välja. Uimps, kas pole!?

Ahjaa. Kõige tõenäolisemad kohad, kus kohtuda õpilastega just siis, kui sul sigaret hambus on järgmised: Vanemuise trepid, Ülemiste keskuse söögiputka, Ülemiste keskuse parkla, Toome varemed, Tartu bussijaam, Kruusamäe bussipeatus, Narva mägi. Kohti ilmselt lisandub veelgi, kui ma just suitsetamist maha ei jäta. Kõige selle peale pean aga ütlema, et mitte üks õpilane pole mind näinud. Seni. Ühesõnaga, ma olen ikka osav küll. Mitte et ma salgaks suitsetamist, aga ikkagi ju ei taha alaealisi sobimatult mõjutada.

Öine lugu tuleb 9. klassi kirjanduse õpikust. Tegemist Russowi ja Krossiga. Juhhei!