eXTReMe Tracker

5. okt 2006

Täna jälle oli õpetajate päev. Igati vahva, muide. Ma päris täpselt ei tea, kui palju kurja pahalased korda seati, sest aktuse ajal oli mugavasti kadunud minu klassi pahanduste nimekiri, aga ma usun, et kõige hullemad nad ehk ei olnud. Loodetavasti on ka neil järgmisel aastal võimalus kätt proovida. Vähemalt ma loodan seda.

Pühajärve puhkekodu oli muidugi mõnus. Riietumisvärk oli parem kui Toilas, vesi basseinis aga jubedalt külm. Mis ei takistanud meitel osa saamast vesivõimlemisest ja lõppkokkuvõttes seal umbes tund ja peale veel lebotamast.

Ühesõnaga, ma tahan jätta seda head tunnet enda sisse. Tänane teema aga reidipedest oss, Metallica, vaatetorn, ratepictures jne.

Ei mõtle parandamata tööde hunnikule, ei. Palk tuli täna üle ja see oli üllatavalt kopsakas, kuid sain aru, et seal oli ka mõningane preemia :) Eks näis, mis edasi saama hakkab.

Kalli maailmale hetkel.