eXTReMe Tracker

7. nov 2006

Kiida lolli ja loll rügab veel rohkem.

-------------------------------
Allan kukkus täna trepist sellise mürtsuga alla, et ma kartsin maja seinade eemaldumist. Ta arvas, et kedagi pole vaja kutsuda. Täna pidi siis lõpetama. Joomise. Aga jah, läks nagu ikka. Küsis mu käest luba koridori põrandale magama heitmiseks, sest pärast õhulendu oli nii tudisev, et ei saanud jalga alla. Ma ei andnud luba, suunasin hoopis Käshi tuppa. Noh, tarisin, sest tal endal jalg oli nõrk. Koerake oli kogu selle loo peale nii ehmunud, et ei julgenud üksi jääda Allaniga. Mina polnud mitte vähem ehmunud ja tõmbasin kohe 3 suitsu järjest.
-------------------------------
Titad olid täna lahedad. Kõik tegid tunnis kenasti kaasa, isegi aeglased lapsed. Ma olin järjekordselt pahviks löödud. Vat mida tähendab töötamine. Väga hea oli olla. Teises tunnis premeerisime endid joonistamise ja õuduslugudega, mis olid kah päris bro-d.
-------------------------------
Üks üheksanda klassi tsikk andis täna noormehele tunnis üle küüru nii, et see näost tulipunaseks läks. Arvake ära, mitu korda mul endal see kiusatus on olnud. Rohkem kui tahaks tunnistada. Mul oli hea meel. Tundus, et mõnel seal veel, sest aplaus tsikile oli vägev.
-------------------------------
Homme titadega teatrisse, juba praegu migreen taas algamas. Täna õnneks ostsin valuvaigisteid. Muidu olen norinud igal hommikul Käshi omasid. Elu ei ole normaalne, kui hommikul iiveldab, pea lõhub ja üleüldse on sajaga sitt olla. Ei taha!
-------------------------------
Hmm. Kui töökavasid tuli esitada, vaatasin mapi läbi ja leidsin sealt veel ühe kile. Kurat, mul on ju koduõppe õpilsed ka! Nii et nemad on esialgu kavatud. Kuigi kavatsus neile kava teha on olemas. Vaatab, millas jõuab. Neljapäeval klassijuhataja kava vaja. Arvake ära, et ma kaotasin eelmise veerandi kava kuskile ära ja noh... Ei leia! Ebanormaalne. Väike lootus on isegi, et äkki see oli poolaasta oma... Et siis nagu ei peaks uut tegema... Kuigi, see on kaduvväike kübemeke. Oh... Unustasin Kenno iseloomustuse teha. Seep see on, kui rasvatantsu ajal jagtakse tööülesandeid :p
-------------------------------
Tu-diiiiiiiiiiiiiiiiiiii